اخبار داغ

رئیس شورای شهر رشتخوار:

سرنوشت روشن جامعه در گرو آموزش و پرورش پویا و فعال است

سرنوشت روشن جامعه در گرو آموزش و پرورش پویا و فعال است
رئیس شورای اسلامی شهر رشتخوار در اولین نشست روسای شوراهای اسلامی با مسئولین آموزش و پرورش در این شهرستان گفت :سرنوشت روشن جامعه، در گرو آموزش و پرورش پویا و فعال است، مشارکت همگانی و توجه ویژه و موثربه این نهاد بزرگ و خطیر بسیار ضروری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، محمد قاسم‌پور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار صبح امروز در اولین نشست روسای شوراهای اسلامی شهرستان رشتخوار با مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان گفت: بخش قابل توجهی از توفیق در مشارکت ها عمومی در شهرستان رشتخوار و افزایش چشم گیر آن مرهون تعامل، همکاری و مساعدت مستمر و ارزشمند شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,



قاسم پور نقش شوراهای اسلامی را در پیشبرد اهداف نرم افزاری و سخت افزاری آموزش و پرورش مهم دانست و افزود: توجیه و اطلاع رسانی مناسب و به موقع در سطح اجتماع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شوراهای اسلامی می‌توانند به خوبی در این خصوص همکاری کنند.

,
,
,

 

,

قاسم پور در ادامه ضمن درخواست همه‌جانبه و با تاکید بر همکاری بیشتر با مجموعه آموزش و پرورش از اجرای طرح ها وبرنامه های خلاقانه، نوین و موثر جهت افزایش تعاملات و همکاری نتیجه بخش با شوراهای اسلامی خبر داد.

,

 

,

حسن میرسعیدی رئیس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار نیز در ادامه از اقدامات اخیر آموزش و پرورش در  اینشهرستان تقدیر کرد، و یادآور شد: یکی از عوامل مهم  توفیقات آموزش و پرورش برنامه ریزی بموقع و مناسب در جهت افزایش تعاملات و مشارکت های آموزش و پرورش با ادارات، نهادها و سایر اقشار است .

,



وی ضمن تاکید از آمادگی کامل شوراهای اسلامی شهرستان در جهت تسریع برنامه‌های آموزش و پرورش گفت: مجموعه آموزش و پرورش یک نهاد حساس و از مهم‌ترین نهاد‌های  آینده ساز در کشور است.

,
,
,

 

,

در ادامه محمدچوپی رئیس شورای اسلامی شهر رشتخوار نیز سرنوشت روشن جامعه را در گرو آموزش وپرورش پویا و فعال دانست و مشارکت همگانی و توجه ویژه و موثربه این نهاد بزرگ وخطیر را ضروری عنوان کرد.

,


چوپی انتظار از شوراهای اسلامی را در حد و ظرفیت جایگاه آن دانست و خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم و اقشار مختلف و ارتباط مستمر با مردم از جایگاه خاصی برخوردار می‌باشند و به عنوان یک نهاد مردمی از ظرفیت ویژه ای برخوردارند و لذا باید از شوراهای اسلامی با توجه به ظرفیت و جایگاه آنها انتظار داشت.

,
,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر رشتخوار گفت: شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را در بکارگیری این ظرفیت مهم جهت ارتقاء آموزش وپرورش و توسعه آن بخصوص موضوع مهم انسداد مبادی بیسوادی به کارخواهد گرفت.

,

 

,

حسین احمدپور نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی در ادامه طرح ها وبرنامه های آموزش وپرورش را در خصوص جلوگیری از ترک تحصیل مهم دانست.

,


 احمدپور از نشست مشترک ومشورتی شوراهای اسلامی با تشکلات دانش آموزی بویژه شوراهای دانش آموزی خبرداد وآمادگی همکاری کامل شورا را با آموزش وپرورش شهرستان اعلام کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه