اخبار داغ

استاندار مرکزی مطرح کرد

تشکیل کارگروه خدمات سرمایه‌گذاری با هدف کاهش بروکراسی و جذب سرمایه‌ در استان

تشکیل کارگروه خدمات سرمایه‌گذاری با هدف کاهش بروکراسی و جذب سرمایه‌ در استان
استاندار مرکزی گفت: با تشکیل کارگروه ویژه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به دنبال کاهش بروکراسی‌های اداری به ویژه در بحث ارائه مجوز‌های فعالیت هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی ظهر امروز در حاشیه سفر به شهرستان محلات در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صبح محلات در خصوص راه‌اندازی کارگروه ویژه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: باتوجه به اینکه بروکراسی‌های طولانی و پیچیده ضمن ایجاد مشکل برای مراجعه‌کنندگان، اوقات مدیران را نیز تلخ کرده بود و به همین منظور با تشکیل کارگروه ویژه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و با حضور مدیران تصمیم‌گیر به دنبال کاهش بروکراسی‌های اداری به ویژه در بحث ارائه مجوز‌های فعالیت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات,

وی با انتقاد از بروکراسی‌ها اداری موجود گفت: در صدد هستیم با این کارگروه و درک مشکلات صنعتگران و کارآفرینان در سطح استان شاهد تسریع در کارها باشیم.

,

راه‌اندازی نمایشگاه دائمی گل و گیاه برگی زرین در کارنامه تولیدات کشاورزی استان

, راه‌اندازی نمایشگاه دائمی گل و گیاه برگی زرین در کارنامه تولیدات کشاورزی استان, راه‌اندازی نمایشگاه دائمی گل و گیاه برگی زرین در کارنامه تولیدات کشاورزی استان, راه‌اندازی نمایشگاه دائمی گل و گیاه برگی زرین در کارنامه تولیدات کشاورزی استان,

آقازاده فعالیت این کارگروه را موثر و موفق ارزیابی و به مشکل واگذاری زمین برای احداث نمایشگاه دائمی گل و گیاه محلات اشاره کرد و گفت: گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط استانی و شهرستانی در جلسه آتی این کارگروه شاهد رفع مشکلات موجود در بحث واگذاری زمین برای احداث نمایشگاه دائمی گل و گیاه محلات باشیم. چراکه راه اندازی این نمایشگاه برگ زرینی در کارنامه تولیدات کشاورزی استان و شهرستان خواهد بود.

,

توزیع بودجه استانی بر اساس شاخص برخورداری/بودجه محلات سال آینده افزایش می‌یابد

, توزیع بودجه استانی بر اساس شاخص برخورداری/بودجه محلات سال آینده افزایش می‌یابد, توزیع بودجه استانی بر اساس شاخص برخورداری/بودجه محلات سال آینده افزایش می‌یابد, توزیع بودجه استانی بر اساس شاخص برخورداری/بودجه محلات سال آینده افزایش می‌یابد,

استاندار مرکزی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه توزیع بودجه‌های استانی و ایجاد چالشی‌هایی در سطح استان در خصوص توزیع بودجه سال ۹۶ گفت: بودجه‌های استانی بر اساس شاخصه‌ برخورداری توزیع شده و محلات و دلیجان در این شاخص‌ها دارای رتبه خوبی هستند.

,

وی افزود: در تلاش هستیم در بودجه سال آینده بیشتر از امسال و بیشتر از برخی نقاط استان بودجه‌هایی را به شهرستان محلات اختصاص دهیم؛ چراکه محلات یکی از شهرستان های خوب ما در حوزه تولیدات کشاورزی و صنعتی است.

,

تقویت زیر ساخت‌ها گامی در راستای توسعه حوزه گردشگری صنعت شهرستان 

, تقویت زیر ساخت‌ها گامی در راستای توسعه حوزه گردشگری صنعت شهرستان , تقویت زیر ساخت‌ها گامی در راستای توسعه حوزه گردشگری صنعت شهرستان , تقویت زیر ساخت‌ها گامی در راستای توسعه حوزه گردشگری صنعت شهرستان ,

آقازاده همچنین با معرفی شهرستان محلات به عنوان یکی از شهرستان‌های ارز آور به واسطه صادرات محصولات کشاورزی اظهار کرد: در صدد هستیم با تخصیص و تامین اعتبارات مطلوب در راستای تحکیم زیرساخت‌های شهرستان محلات گام برداریم.

,

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تکمیل و تقویت زیر ساخت‌های شهرستان زمینه برداشتن گام‌هایی اساسی در بُعد گردشگری و تولید محصولات کشاورزی و صنعتی این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه