اخبار داغ

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان محلات؛

طرح آبرسانی به دهکده گل محلات به بهره‌برداری رسید+تصاویر

طرح آبرسانی به دهکده گل محلات به بهره‌برداری رسید+تصاویر
طرح آبرسانی به دهکده گل محلات با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، سید علی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز با حضور در شهرستان محلات ضمن بازدید از صنایع و پتانسیل‌های این شهرستان، از خط انتقال پساب به دهکده گل محلات به شکل رسمی بهره‌برداری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات,

آقازاده در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح رسمی این طرح گفت: با وجود مشکلات ایجاد شده در بحث تامین آب دهکده گل محلات موضوع آبرسانی به دهکده ۱۱۰ هکتاری گل محلات یکی از ضروریات برای حفظ و توسعه بحث گل و گیاه در شهرستان محلات بود.

,

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرایی شدن این پروژه که با مشارکت بخش خصوصی و دولتی اجرایی شده است شاهد رفع مشکلات دهکده کل و گیاه محلات باشیم.

,

استاندار مرکزی همچنین از تأمین منبع مالی تصفیه آب این دهکده خبر داد و گفت: موضوع تصفیه فیزیکی مورد نیاز آب نیز با کمک یک‌میلیارد ریالی جهاد کشاورزی استان حل و فصل خواهد شد.

,

 

,

امام جمعه محلات زمینه بهسازی گلزار شهدا با نظر خانواده شهدا را فراهم کند

, امام جمعه محلات زمینه بهسازی گلزار شهدا با نظر خانواده شهدا را فراهم کند, امام جمعه محلات زمینه بهسازی گلزار شهدا با نظر خانواده شهدا را فراهم کند, امام جمعه محلات زمینه بهسازی گلزار شهدا با نظر خانواده شهدا را فراهم کند,

استاندار مرکزی صبح امروز در بدو ورد به شهرستان محلات با حضور در گلزار شهدای شهر محلات و همچنین حضور در منزل شهیدان «امیر و سعید رضایی» به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

,

وی ضمن کسب اطلاع از روند بهسازی گلزار شهدای شهر محلات از امام جمعه محلات خواست تا عملیات بهسازی این فضا با نظر خانواده‌های شهدا انجام شود.

,

 

,

با انتقال موقت ندامتگاه شهرستان مشکلات به صورت موقت حل خواهد شد

, با انتقال موقت ندامتگاه شهرستان مشکلات به صورت موقت حل خواهد شد, با انتقال موقت ندامتگاه شهرستان مشکلات به صورت موقت حل خواهد شد, با انتقال موقت ندامتگاه شهرستان مشکلات به صورت موقت حل خواهد شد,

آقازاده در ادامه سفر خود با حضور در ندامتگاه شهرستان محلات در جریان مشکلات مکان فعلی ندامتگاه قرار گرفت و پس از بازدید از مکان موقت درنظر گرفته شده برای احداث ندامتگاه گفت: با راه اندازی مکان موقت در نظر گرفته شده مشکلات شهرستان برطرف خواهد شد.

,

 

,

در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات صنایع شهرستان محلات را بررسی خواهیم کرد

, در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات صنایع شهرستان محلات را بررسی خواهیم کرد, در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات صنایع شهرستان محلات را بررسی خواهیم کرد, در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات صنایع شهرستان محلات را بررسی خواهیم کرد,

وی در ادامه این سفر با حضور در تعدادی از شرکت‌های صنعتی شهرستان بازدید و  در جریان برخی مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

,

استاندار مرکزی در بخش پایانی سفر خود ضمن بازدید از بلوار آیت الله غفاری شهر محلات و با حضور در محل تصفیه خانه فاضلاب شهر محلات از خط انتقال اب به دهکده گل محلات بهره برداری کرد.

,

سیدعلی آقازاده در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران گفت: صنایع شهرستان محلات وضعیت مطلوبی داشته و بایستی زمینه سرمایه‌گذاری در بخش گل و گیاه شهرستان توسعه پیدا کند.

,

 وی ادامه داد: بهسازی بلوار آیت الله غفاری باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولین استانی و شهرستانی قرار گیرد و امیدواریم بتوانیم با یک عظم جدی در سطح استان و شهرستان، مشکلات این بلوار را که نقش مهمی در بحث گردشگری دارد را حل و فصل کنیم.

,

استاندار مرکزی همچنین با اشاره به وجود برخی مشکلات در صنایع شهرستان خاطرنشان کرد: در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان محلات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه