اخبار داغ

بدهی ۱۵ هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت

بدهی ۱۵ هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی ۱۵ هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت یک چالش اساسی برای دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب ظهر امروز در جلسه شورای درمانی گرمسار اظهار داشت: طرح تحول سلامت یکی از بهترین طرح‌های دولت یازدهم بود که در مزه موفق‌ترین طرح‌ها نیز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به چالش کسری بودجه در طرح تحول نظام سلامت تصریح کرد: بدهی ۱۵ میلیارد تومانی وزارت بهداشت در این طرح مشکلات عدیده‌ای را برای دولت فراهم کرده است.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در طرح تحول سلامت مشکلات زیادی وجود داشت خاطرنشان کرد: عدم تناسب درآمد و اعتبار موجود در کشور با هزینه‌های این طرح مهم‌ترین نقیصه این طرح است.

,

وی با بیان اینکه در این طرح بالغ‌بر ۱۰ میلیون نفر بیمه عمر شدند و به ازای هر نفر ۴۰ هزار تومان از سوی دولت پرداخت‌شده است افزود: بالغ‌بر ۴ هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای بیمه عمر پرداخت شد و این مبلغ سنگینی برای دولت است.

,

کاتب با بیان اینکه باید این طرح با مشارکت مردم اجرایی می‌شد تصریح اذعان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

,

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان ابراز داشت: در بودجه سال آینده تغییرات چندانی در اعتبارات وزارت بهداشت ایجاد نمی‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه