اخبار داغ

کمپین تخصصی صادرات در مازندران برگزار شد/ اجرای کمپین در 31 استان کشور

کمپین تخصصی صادرات در مازندران برگزار شد/ اجرای کمپین در 31 استان کشور
کمپین تخصصی صادرات که از 15 مرداد سال‌جاری با همکاری بخش خصوصی و دولت، برای نخستین‌بار آغاز به کار کرد، در استان مازندران نیز برگزار شد تا یکی از 31 استان کشور باشد که طی سال‌جاری، قرار بر برگزاری این کمپین در این استان‌ها گذاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، چرخه اقتصادی یک کشور زمانی می‌تواند به‌درستی بچرخد که صادرات محصولات آن کشور رونق داشته باشد، همگام شدن بخش خصوصی و دولت در ارائه راهکارهای تسهیل‌گر صادرات، نقش مهمی در ادامه حیات شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

بر اساس این گزارش، شرکت‌هایی که به تولید و فروش در داخل اکتفا می‌کنند، قدرت رقابت خود را از دست می‌دهند و در برابر تلاطم‌های اقتصادی و رقبا امکان شکست بیشتری می‌خورند. صادرات باعث افزایش فروش و تنوع مشتریان شده و ضمن افزایش ارزآوری، توسعه را نیز به همراه دارد.

ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های اقتصادی منطقه همواره در صادرات غیرنفتی با مشکل مواجه بوده، روندی که در صورت ادامه یافتن، می‌تواند ادامه حیات شرکت‌های خصوصی را با مشکل مواجه کند.

در همین راستا، دولت به کمک بخش خصوصی آمده تا با ایجاد دروازه صادرات کالا و خدمات، برخی از این موانع و مشکلات را حل کند. کمپین تخصصی صادرات با عنوان "شما هم می‌توانید صادرات کنید" با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و بانک توسعه صادرات ایران، توسط زودل در سراسر کشور راه‌اندازی شده تا فرصت صادرات بدون دغدغه را به تولیدکنندگان و یا توزیع‌کنندگان علاقه‌مند به صادرات آموزش داده و با اطلاعات لازم در این زمینه آشنا کند.

این کمپین تخصصی که از 15 مرداد سال‌جاری، با موضوع‌های راهکارهای صادرات آسان، خدمات پولی و بانکی، بیمه‌نامه صادراتی، موانع تجارت بین‌المللی، خطوط اعتباری صادراتی و بازاریابی بین‌المللی آغاز به کار کرد در استان مازندران نیز برگزار شد تا یکی از ۳۱ استان کشور باشد که طی سال‌جاری، قرار بر برگزاری این کمپین در این استان‌ها با همکاری بخش خصوصی و دولت، برای نخستین بار گذاشته شد.

این گزارش حاکی‌است بنا بر اعلام زودل، شرکت در این کمپین به‌صورت رایگان و محدود است و از علاقه‌مندان به شرکت در کمپین تخصصی صادرات با عنوان <<شما هم می‌توانید صادرات کنید>> دعوت می‌کند تا با گسترش کسب وکارخود به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کنند.

کمپین تخصصی صادرات در مازندران برگزار شد

سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری کمپین تخصصی صادرات با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

وی افزود: یکی از راهبردهای حرکت به‌سوی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و توسعه صادرات است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به صادرات و نفوذ تولیدات واحدهای صنعتی به بازارهای هدف اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی موجب تقویت صادرات می‌شود.

موسوی تصریح کرد: تغییر رویکرد اقتصادی کشور از واردات به صادرات، موجب توسعه و رونق تولید، افزایش فروش و همچنین افزایش ارزآوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی نیز با افزایش کیفیت تولیدات داخلی با نگاه صادراتی، نقش مهمی در توسعه صادرات دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به برگزاری کمپین تخصصی صادرات در استان تأکید کرد: این کمپین با حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همکاری شرکت زودل در استان مازندران برگزار شد.

موسوی متذکر شد: برگزاری کمپین تخصصی صادرات باهدف همکاری بخش خصوصی و دولت در استان و در راستای تقویت صادرات انجام‌ شده است.

در پایان شایان ذکر است بر اساس هدف‌گذاری انجام‌شده در سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال‌جاری، برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات غیرنفتی صنایع کوچک به میزان دو میلیارد دلار به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران محول شده است که برگذاری این کمپین در مازندران نیز در راستای همین سیاست است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کمپین تخصصی صادرات در مازندران برگزار شد, کمپین تخصصی صادرات در مازندران برگزار شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه