اخبار داغ

استاد حوزه علمیه اصفهان مطرح کرد؛

بلند شدن عربده‌های صهیونیست‌ها و آمریکا از شکست در منطقه غرب آسیا/ شهدای مدافع حرم برای جهان اسلام عزت آفریدند

بلند شدن عربده‌های صهیونیست‌ها و آمریکا از شکست در منطقه غرب آسیا/ شهدای مدافع حرم برای جهان اسلام عزت آفریدند
استاد حوزه علمیه اصفهان عزت امروز انقلاب اسلامی در جهان را مدیون خون شهدا عنوان کرد و گفت: عربده‌های امروز صهیونیست‌ها و آمریکا به دلیل شکست آن‌ها در عراق و سوریه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدصادق ابطحی عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه‌های مقاومت اسلامی و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق رهروی از شهیدان را نصیب همه ماه بکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه سخن گفتن در مورد شهدا کار آسانی نیست، گفت: خداوند در وصف شهدا می‌فرماید شهدا را مرده نپندارید آن‌ها زنده‌اند ولی شما قدرت درک آن را ندارید.

,

وی با بیان اینکه انسان‌های خاکی عاجز از درک جایگاه شهدا هستند، اظهار کرد: شهید معامله باخدا می‌کند و خداوند نیز در برابر این معامله به او بهشت را عنایت می‌کند.

,

حجت‌الاسلام ابطحی تأکید کرد: شهدای مظلوم مدافع حرم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و تعابیری که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در خصوص آن‌ها بیان فرموده‌اند اهمیت و جایگاه این شهدا را نشان می‌دهد.

,

این استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شش صفت و ویژگی برای شهدای مدافع حرم برشمرده‌اند، گفت: دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در عراق و سوریه مهم‌ترین امتیاز این شهدا است اگر شهدای مدافع حرم نبودند چیزی از حرم اهل‌بیت(ع) باقی نمانده بود.

,

وی با اظهار اینکه شهدای مدافع حرم همچون شهدای کربلا از حریم اهل‌بیت دفاع کردند که ویژگی برجسته‌ای است، افزود: مدافعان حرم در مقابل دشمنی ایستادند و مبارزه کردند که همان‌جا ظهور پیداکرده بود و در همان‌جا نابود شد.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به عربده‌کشی سران جبهه استکبار در این روزها، اظهار کرد: مستکبران جهان پس از شکست جبهه تروریستی تکفیری سروصدای خود را بلند کردند.

,

این استاد حوزه علمیه اصفهان غیرت و تعصب شهدا حرم اهل‌بیت را یکی دیگر از ویژگی‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: آن‌ها زمانی که دیدند حرم اهل‌بیت (ع) و حرم ناموس مسلمانان درخطر است, به مقابله با دشمنان پرداختند.

,

وی شوق به شهادت را یکی از امتیازهای بلندمرتبه شهدای مدافع حرم بیان و اظهار کرد: بصیرت، تیزبینی و ژرف‌نگری ویژگی بعدی شهدای مدافع حرم بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای عنوان کردند که چرای جوانان ما برای دفاع از حرم اهل‌بیت به سوریه و عراق رفتند، گفت: اگر آن‌ها آنجا نرفته بودند امروز باید در سرزمینمان با آن‌ها می‌جنگیدیم.

,

این استاد حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: شهدای مدافع حرم عزت و افتخاری برای همه جهان اسلام شدند.

,

وی گفت: مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم از زن، فرزند، خانواده، رفاه و آسایش خود برای دفاع از حریم اهل‌بیت و اسلام ناب گذشتند.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه امروز بر سر سفره شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم نشسته‌ایم، اظهار کرد: این امنیت و آرامش کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم.

,

سرپرست نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در ستاد عتبات استان اصفهان با اشاره به گذشت بیش از 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: عرصه‌های مختلف برای مسئولان آزمون است ولی برخی در این مدت گذشت از انقلاب ریزش کردند ولی شهدای مدافع حرم رویش‌های انقلاب بوده‌اند.

,

وی عزت امروز انقلاب اسلامی در جهان را مدیون خون شهدا عنوان و تصریح کرد: عربده‌های امروز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به دلیل شکست آن‌ها در عراق و سوریه است؛ آن‌ها نقشه کشیده بودند که با راه‌اندازی گروه تروریستی داعش و امثال آن، نور اسلام ناب را خاموش کنند ولی رزمندگان جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به اعلام انتخاب بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: رهبر معظم انقلاب فرودند آن‌ها در این قائله هم شکست خواهند خورد و رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.

,

این استاد حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: ملت ما در تمام ناملایمات می‌ایستند و مقاومت می‌کنند تا نابودی رژیم صهیونیستی، جبهه استکبار و اذناب آن‌ها را شاهد و ناظر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه