اخبار داغ

آیین تجلیل از 58 بازنشسته فرهنگی پلدختر برگزار شد

آیین تجلیل از 58 بازنشسته فرهنگی پلدختر برگزار شد
طی مراسمی با حضور نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس و معاونت پرورشی آموزش وپرورش لرستان،آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه پلدختر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز، رضا شاهمرادی رئیس آموزش‌ و پرورش پلدختر در آئین تجلیل از 58 بازنشسته فرهنگی شهرستان پلدختر با بیان اینکه تربیت نسل بزرگی از اندیشمندان و فرهیختگان و پیشرفت‌های حاصل‌شده است اظهار داشت:موفقیت هایی که نسل جوان ما  در مراتب مختلف  علمی،اجتماعی،ورزشی،هنری و فرهنگی  مرهون تلاش همین معلمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز،, بیان روز, رضا شاهمرادی رئیس آموزش‌ و پرورش پلدختر در آئین تجلیل از 58 بازنشسته فرهنگی شهرستان پلدختر با بیان اینکه تربیت نسل بزرگی از اندیشمندان و فرهیختگان و پیشرفت‌های حاصل‌شده است اظهار داشت:موفقیت هایی که نسل جوان ما  در مراتب مختلف  علمی،اجتماعی،ورزشی،هنری و فرهنگی  مرهون تلاش همین معلمان است.,

وی بیان کرد: تجلیل از بازنشستگان جشن ایستادگی مربیان و معلمانی است و ما هم باید از این فرصت ها برای تکریم وتجلیل معلمان استفاده کنیم.

,

رئیس آموزش و پرورش پلدخترعنوان کرد: سلامت اجتماعی هر جامعه مرهون وجود خانواده‌هایی سالم است که این رسالت نظام تعلیم وتربیت را برای تربیت فرزندان سخت تر می کند.

,

شاهمرادی با تاکید براینکه معلمان عمری برای نظام تعلیم و تربیت تلاش کرده‌اند افزود: جایگاه امروز ایران اسلامی در قله‌های بزرگ سازندگی، توسعه و پیشرفت علمی و فناوری نوین در سایه تلاش و زحمات معلمان دیروز و بازنشستگان امروز است.

,

وی افزود: معلمان در فرایند توسعه کشور و تربیت نیروی انسانی نقش اصلی رادارند.

,

رئیس آموزش وپرورش پلدختر در این مراسم اضافه کرد: نقش پررنگ و تلاش بی‌وقفه معلمان موجب شده تا ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته باشد.

,

شاهمرادی یادآور شد: آموزش‌وپرورش تلاش می‌کند در حوزه تعلیم و تربیت از اندیشه، تجربه و توان فکری بازنشستگان بهره ببرد و استفاده کند

,

رئیس آموزش‌وپرورش پلدختر گفت: که نظام تعلیم و تربیت در این زمینه با تمام توان حضور پیداکرده است.

,

شاهمردای افزود که و لازم است در ادامه راه نیز از وجود آن‌ها استفاده کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: نقش جهاد گونه فرهنگیان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت با هیچ قلم و بیانی قابل جبران نیست.

,

شاهمرادی خاطر نشان کرد: امروز روز تجلیل از کسانی است که سال‌های جوانی عمر خود را برای اعتلای فرهنگ جامعه صرف کرده‌اند.

,

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از زحمات سی ساله معلمان بازنشسته آموزش وپرورش پلدختر در سال96تجلیل وقدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه