اخبار داغ

عذرخواهی مدیر گروه رادیولوژی بیرجند از مردم طبس/به زودی متخصصان رادیولوژی به طبس اعزام می‌شوند

عذرخواهی مدیر گروه رادیولوژی بیرجند از مردم طبس/به زودی متخصصان رادیولوژی به طبس اعزام می‌شوند
مدیر گروه رادیولوژی بیرجند از مردم طبس برای عدم اطلاع از مشکل نیون رادیولوژیست عذرخواهی کرد و گفت: به مردم عزیز طبس قول می‌دهیم که در هفته های آینده برنامه‌ریزی شود و متخصصان رادیولوژی به این منطقه اعزام شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس‌نیوز، مدیر گروه رادیولوژی بیرجند در گفتگوی اختصاصی با طبس نیوز با اشاره به مشکل عدم وجود رادیولوژیست در طبس گفت: با توجه به اینکه چنین مشکل حادی در طبس به وجود آمده که مریض های خاص و خانم‌های باردار برای سونوگرافی‌های ناهنجاری و سونوگرافی تخصصی نیازمند وجود رادیولوژیست هستند اگر مشکل را می‌دانستم حتماً هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس‌نیوز,

دکتر مهدیار محمدی فرد افزود: به دنبال مصاحبه دکتر جان بابایی، ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر قائمی و معاونت محترم درمان جناب آقای دکتر دهقانی دستور رسیدگی سریع را به بنده دادند و همچنین از سوی انجمن رادیولوژی ایران با من تماس گرفته شد.

,

وی با اشاره به اینکه از سوی انجمن رادیولوژی ایران برای اعزام نیرو در چند روز از هفته به این شهر اعلام آمادگی شده است گفت: در تلاشیم تا مشکل از این وضعیت حاد خارج شود و پس از آن با ریاست بیمارستان و شبکه برنامه‌ریزی خواهد شد تا مشکل به طور کامل رفع گردد.

,

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: این جا به مردم عزیز طبس قول می‌دهیم که حتما در هفته های آینده برنامه ریزی شود و متخصصان رادیولوژی به این منطقه اعزام شوند.

,

وی تاکید نمود: خواهش من از شبکه‌های سرتاسر خراسان جنوبی این است که اگر مشکلی وجود دارد با ما به صورت کتبی در میان بگذارند زیرا خیلی اوقات از وجود مشکلات بی اطلاعیم.

,

مدیر گروه رادیولوژی بیرجند از مردم طبس برای وجود چنین مشکلی و عدم اطلاع خود عذرخواهی کرد.

,

وی با اشاره به اینکه از زمان حضور و فعالیت در طبس بیشترین مراجعین خانم‌ها و بیماران آنومالی اسکن بودند گفت:متاسفانه برای خانم های باردار حضور در شهرهای دیگر مشکل است و شهرهای خراسان جنوبی معمولاً فاصله ۳۰۰ کیلومتری با نقاط دیگر دارند و برای رفت و آمد، خانم های باردار با مشکل همراه هستند.

,

محمدی فرد با بیان اینکه خدمات پیشرفته‌تری مانند آمینوسنتز و نمونه برداری از جفت در بیرجند انجام می‌شود و نیازی به اعزام بیماران به یزد و مشهد نیست گفت: امیدوارم در دو ماه آینده دیگر هیچ مشکلی در زمینه سونوگرافی در طبس نداشته باشیم.

,

متخصص فیلوشیب اینترونشنال رادیولوژی گفت: آنومالی اسکن کاری است که باید به طور دقیق انجام شود چون پیامدهای زیادی دارد.

,

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در ادامه گفت: با گفت و گویی که با انجمن رادیولوژی ایران داشتم قرار شد همکارانی که در این کار متبحر هستند و به نوعی اساتید بنده می باشند تشریف بیاورند تا مشکل را حل نمایند.

,

وی در واکنش به سخنان دکتر جان بابایی در طبس گفت: ایشان یک مسئول هستند و وقتی مشکلی را مشاهده می کنند طبیعتا سعی دارند آن را مرتفع نمایند که بسیار قابل تقدیر است.

,

محمدی فرد افزود: گمان بنده این است که ایشان اگر بدانند ما می توانیم این مشکل را در طبس حل کنیم خرسندتر خواهند بود تا اینکه مجبور شوند متخصصین زنانی را که خود مشغله بسیار دارند و مسئولیت های بیشتری را نسبت به ما رادیولوژیست ها دارند درگیر کار دیگری کنند.

,

مدیر گروه رادیولوژی طبس با اظهار امیدواری گفت: تلاش ما بر این است که متخصص رادیولوژی دیگری را در طبس مستقر کنیم و مشاهده می‌شود وجود دو متخصص رادیولوژی در این منطقه لازم است.

,

وی با بیان اینکه امسال در زمینه توزیع نیرو خراسان جنوبی سهم کمتری را داشته است گفت: یکی از بیمارستان های بیرجند در حال حاضر بدون پوشش است و همکاران از سایر بیمارستان‌ها به صورت نوبتی به این بیمارستان می‌روند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه