اخبار داغ

کشتی‌ گیر روسی تیم بیمه رازی اصفهان:

ایران پایتخت کشتی جهان است/ راهی جز قهرمانی نداریم

ایران پایتخت کشتی جهان است/ راهی جز قهرمانی نداریم
کشتی‌ گیر روسی تیم بیمه رازی اصفهان گفت: ایران پایتخت کشتی جهان است و خوشحالم که در ترکیب تیم بیمه رازی در جام باشگاه‌ های جهان به میدان رفتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیدان نیوز؛آرتم سورکوف عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به شرکت در چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌ های جهان در ترکیب تیم بیمه رازی اصفهان، گفت: ایران پایتخت کشتی جهان است و خوشحالم که در ترکیب تیم بیمه رازی در جام باشگاه‌ های جهان به میدان رفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز, آرتم سورکوف عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به شرکت در چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌ های جهان در ترکیب تیم بیمه رازی اصفهان، گفت: ایران پایتخت کشتی جهان است و خوشحالم که در ترکیب تیم بیمه رازی در جام باشگاه‌ های جهان به میدان رفتم.,

کشتی‌ گیر روسی تیم بیمه رازی اصفهان ادامه داد: تجربه اول خود را با تیم بیمه رازی سپری می‌ کنم و با توجه به شرایط خوب تیم و امکاناتی که در اختیارمان گذاشته شده است، راهی جز قهرمانی نداریم.

,

وی با بیان این که تیم بیمه رازی اصفهان با پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل تیم مسکو روسیه به نیمه‌ نهایی جام باشگاه‌ های جهان رسید، تصریح کرد: تیم مسکو را با توان و گنجایش کشتی روسیه مقایسه نکنید، کشتی‌ گیران این تیم تنها متعلق به یک شهر روسیه هستند و این تیم نماینده تمام کشتی روسیه نیست.

,

فرنگی‌ کار وزن ۶۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اصفهان، خاطر نشان کرد: این تیم به صورت باشگاهی در روسیه وجود ندارد و صرفاً برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌ های جهان تشکیل شده است.

,

سورکوف با اشاره به پیش بینی فینال مسابقات، اظهار کرد: به نظر من ما در فینال با تیم سینا صنعت ایذه روبه رو خواهیم شد، از الان بیمه رازی را برنده آن دیدار بدانید و به طرفدارانمان قول قهرمانی می‌ دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه