اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

تامین تجهیزات دفاعی با تکیه بر توانمندی درون کشور باشد/حاکمیت دریایی ایران برمنطقه صد درصد است

تامین تجهیزات دفاعی با تکیه  بر توانمندی درون کشور باشد/حاکمیت دریایی ایران برمنطقه صد درصد است
دریادار فدوی با بیان اینکه امروز در حوزه تامین تجهیزات دفاعی دریایی پیشرفت های قابل ملاحظه ای صورت گرفته است گفت: برای تامین نیازهای دریایی ارتش، سپاه، کشتیرانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفت باید بر ظرفیت های داخلی تکیه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، دریادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اعمال حاکمیت ما بر دریا در منطقه براساس قوانین الزام آور کشور و بین المللی به صورت کامل و صد درصدی است، اظهار کرد: امروز نه تنها قادر به انجام کامل قوانین هستیم بلکه به کشورهای دیگر نیز کمک می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی در رابطه با ارائه بخشی از دستاوردهای دریایی وزارت دفاع در نمایشگاه با بیان اینکه آنچه در این نمایشگاه به منصه ظهور رسیده بخشی از توانمندی های وزارت دفاع است که حاصل تعامل تمامی نیروهای مسلح  می باشد ادامه داد: رشد توانمندی های وزارت دفاع در سال های اخیر نتیجه نیازمندی هایی است که نیروهای مسلح و بخش هایی خارج از نیرو مانند بخش خصوصی و مردم داشته اند و بر این توانمندیها اعتماد کرده اند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه امروز در تامین تجهیزات دریایی دفاعی کشور اتفاقات خوبی رخ داده است،خاطر نشان کرد: برای تامین نیازهای کشور باید از نگاه به بیرون پرهیز کرده و به ظرفیت و توانمندی های داخلی اتکا کرد.

,

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور بیش از 100 شرکت داخلی  و 65 شرکت خارجی به مدت 3 روز در جزیره کیش در برگزار شد.
جزیره کیش سالانه میزبان بیش از یک میلیون و 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه