اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

برخی از مسئولین، مملکت را فدای فرزندان خود می کنند

برخی از مسئولین، مملکت را فدای فرزندان خود می کنند
ذوالنوری گفت: برخی از مسئولین حاضرند مملکت را فدای فرزندان خود کنند، طرف در کشور مسئول است تا آقازاده وی بر سر مسئله ای دستگیر و به زندان می افتد سریع داد و فریاد می زنند که مسلمانی نیست و همه چیز را زیر سوال می برند که چرا نزدیکان من در زندان هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنرانی در اولین سالگرد شهید جاوید الاثر مدافع حرم احمد جلالی نسب اظهار داشت: شهدا به ما و این مراسم ها نیاز ندارند ما نیاز به شهدا و مراسم شهدا و ذکر نام شهدا داریم، همه ما به نحوی در زندگی روزانه خود با خرید و فروش,و معامله سروکار داریم شهادت یک معامله با خداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی بیان داشت: شهادت یک امر معقول و معنوی است و یک امر حسی و مادی و فیزیکی نیست این را ما درک نمی کنیم برای اینکه ذهن کوچک ما قدرت و امکان درک آن را پیدا نمی کند، هر معامله ای یک آداب و رسومی دارد ارزش معامله هرچه بالا رفت آداب و شرایط معامله تغییر می کند در معاملات بزرگ همیشه تکلیف چند مسئله را مشخص می کنند فروشنده ،خریدار، نوع کالا؛ قیمت کالا؛ وضعیت سند ؛مراحل اجرای معامله و  ضرر و زیان همه این شرایط  را خدای متعال در آیه ۱۱۱ سوره توبه در خصوص شهادت مشخص کرده است.
,
,
 
,
شهدا با خدا معامله کردند
ذوالنوری تصریح کرد: در شهادت "جان" مورد معامله است خریدار خدا و فروشنده انسان است و این بهترین معامله است زیرا در نهایت همه انسان ها به نحوی می میرند.
, شهدا با خدا معامله کردند,
,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: حضرت علی(ع) فرمودند اگر حالت مکاشفه به شما دست دهد و پرده از چشمانتان برداشته شود در تشییع جنازه یکدیگر شرکت نمی کنید خداوند با ستاریت خود ۲پرده کشیده است یکی بر اعمال ما و یکی بر روی چشمان دیگران کشیده است مرگ این چنین است.
,
,

نماینده مردم قم تصریح کرد: این خداوندی که مرگ را این چنین می داند مدال ایمان را به شهید می دهد پس شهدا با ما متفاوت  هستند ، برگه مومن بودن شهید را خدا امضا می کند، در این دنیا بنده از بنده تعریف می کند که به باطن اعمال او آگاه نیست اما خداوند بر باطن ها آگاه است و برگه شهید را امضا می کند.
,
,

وی خاطر نشان کرد: در معاملات دنیایی انسان چیزی نزد خود نگه می دارد اما در معامله با خدا شهید چیزی نزد خود نگه نمی دارد و هر آنچه که دارد در طبق اخلاص معامله می گذارد و هیچ نگرانی در این معامله هم ندارد، نگاه شهید با نگاه ما به دنیا متفاوت است شهدا تَرک لذت دنیایی کرده اند.
,
,

ذوالنوری گفت: کسی که طرف معامله با خدا می شود خیلی از قوانین زندگی خاکی و مادی برایش تغییر می کند ، هرچه دارد از جان و معنویات و جسم و مادیات می گذرد و در طبق اخلاص می گذارد، روی این کالا نمی توان قیمت گذاشت در این دنیا روی هر چیزی می توان قیمت گذاشت اما روی "جان" نمی توان قیمت گذاشت، خداوند بهشت را برای شهید در نظر گرفته است، خداوند می فرماید هیچ قیمتی به جز بهشت قیمت جان های شما نیست پس جز به بهشت جان های خود را نفروشید.
,
,
 
,
برخی از مسئولین، مملکت را فدای فرزندان خود می کنند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: بلاخره همه انسانهای روی زمین به نحوی می میرند خداوند ملکی دارد که هر روز این ندا را سر می دهد که زاد و ولد کنید که برای مُردن آفریده شده اید همه چیز از بین می رود، با توجه به این مسئله  چه بهتر که انسان با خدا معامله کند و در راه خدا با کشته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: انسان های زیادی در درگیر ها و تصادفات از بین می روند چه مرگ های  مصنوعی که سراغ افراد می آید و بر اثر بیماری ها افرد ازبین می میرد پس اگر قرار است روزی بمیریم پس چه بهتر که این جان را با خدا معامله کنیم این جان هم در هر جایی معامله نمی شود بلکه در میادین جهاد معامله می شود.
, برخی از مسئولین، مملکت را فدای فرزندان خود می کنند,
,
,
,
,

ذوالنوری گفت: برخی از مسئولین حاضرند مملکت را فدای فرزندان خود کنند، طرف در کشور مسئول است تا آقازاده وی بر سر مسئله ای دستگیر و به زندان می افتد سریع  داد و فریاد می زنند که مسلمانی نیست و همه چیز را زیر سوال می برند که چرا نزدیکان من در زندان هستند اما بقیه مردم برایشان مهم نیست که چرا در زندان هستند این افراد نظام را فدای فرزندان و نزدیکان خود می کنند، اما شهید جان خود را فدای اسلام و انقلاب می کند.
,
,
 
,
اگر مدافعان حرم نبودند دشمنان داخل ایران بودند
, اگر مدافعان حرم نبودند دشمنان داخل ایران بودند,

وی افزود: مقام شهدا بسیار بالا است اگر شهدا نبودند اسلامی باقی نمی ماند اگر دفاع مقدسی نبود امروز جمهوری اسلامی ایران در صدر کشورهای اسلام باقی نمی ماند و اگر مدافعان حرم نبودند برای مقابله با جنگ نیابتی، امروز دشمن در تهران و قم در داخل کشور بود و جنگ می کرد.
,
,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ترامپ در دوران تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا گفت که آمریکا 6تریلیون دلا در عراق خرج کرده است و چند روز پیش هم وزارت خزانه داری آمریکا این موضوع را تایید کرد.
,
,

ذوالنوری تصریح کرد: یک و نیم میلیون نفر از مردم عراق را قتل عام کردند امروز جا دارد آنهایی که مالیاتهایشان را به سردمداران آمریکا دادند بپرسند چه کردید؟  آمدید صدام را سرنگون کنید سرنگون کردید اما یک جمهوری اسلامی دیگر در عراق تشکیل دادید ایران و عراقی که درگیر جنگ با هم بودند را پیوند دادید و حماسه بزرگ اربعین رغم خورد و دشمن در راهبر جنگ تمدن ها شکست خورد و جنگ نیابتی را پیش گرفت و  از انحرافات عقاید تکفیری ها استفاده کردند و گروه های افراطی را شستشوی مغزی کردند و مقابل اسلام و مسلمانان علم کردند.
,
,

نماینده مردم قم تاکید کرد: البته پیش از این هم این گروه های افراطی در منطقه حضور داشتند وهابی ها چند صد سال پیش همین کارها را انجام دادند و شهرها را ویران کردند و برای تحمیل عقاید خود قتل عام کردند.
,
,

وی افزود: در عراق،  افغانستان و سوریه و سایر بلاد مسلمین داعش جنایت می کرد و برخی از کشورهای اسلامی از این ها استقبال می کردند، داعش وقتی به عراق حمله کرد طیف مسعود بارزانی از آنها استقبال کردند به تصور اینکه اینها سنی هستند اما وقتی تکفیر ها وارد منازل اهل سنت کرد شدند و از آنها خواستند که دختران و زنان خود را در اختیار آنها قرار دهند و اگر مردی این را قبول نمی کرد آن را به قتل می رساند متوجه شدند که این تکفیرها سنی نیستند.

داعش 110 هزار دختر مسلمان و غیرمسلمان را به کشورهای اروپایی به عنوان برده جنسی فروخت
,
,
,
, داعش 110 هزار دختر مسلمان و غیرمسلمان را به کشورهای اروپایی به عنوان برده جنسی فروخت,

ذوالنوری بیان داشت: داعش 110 هزار دختر مسلمان و غیرمسلمان را به کشورهای اروپایی به عنوان برده جنسی فروخت، اگر مدافعان حرم نبودند امروز ناموس ما امنیت نداشت، مدافعان حرم با دشمنان معمولی و ساده نجنگیدند بلکه با یک دشمن عقیدتی در حد تکفیر که از هیچ جنایتی فرو گذار بودند جنگیدند.
,
,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  تصریح کرد: در دنیا کسی جنایت می کند آن را لاپوشانی می کند اما داعش نه تنها لاپوشانی نمی کرد بلکه از جنایات خود برای ایجاد رعب و وحشت فیلم تهیه می کرد و در اینترنت به نمایش می گذاشت، مدافعان حرم در برابر دشمنی جنگیدند که نوزاد را سربریده و با افتخار فیلم آن را پخش می کردند.
,
,

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: آل سعود اگر نگران آبروی خود نبود امروز مقبره پیامبر را هم تخریب می کردند، امروز دشمن به اهداف خود نرسیده است همه اینها به خاطر روحیه شهادت طلبی و دنیا گریزی و آخرت گرایی  مدافعان حرم است که تجسم آن در شهادت جلوه کرد.
,
,

وی گفت: ولایتمداری مدافعان حرم دشمن را ناکام کرد و استرانژی جنگ درون تمدنی دشمن را خنثی کرد، امروز وظیفه مسئولین ما بسیار سنگین است، رسانه های ما وظیفه سنگینی دارند تا اهداف شهدای مدافع حرم را تبیین کنند، چون امروز فضای مجازی به دنبال تخریب اهداف مدافعان حرم هستند.
,
,


ذوالنوری در پایان با انتقاد از افرادی که به هدف مدافعان حرم انتقاد می کنند بیان داشت: مدافعان حرم از خود و از زندگی خود خرج کردند اینهایی که به حرکت مدافعان حرم معترض هستند خرجی نکردند چرا نق می زنند باید از آنها پرسید چه کسی از شما چیزی گرفته؟ شما که نگاهتان به بیگانگان است شما چرا اعتراض می کنید.

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه