اخبار داغ

مرگ دنباله دار کودکان در پارک آنامیس میناب؛

این بار ارسطوی 5 ساله به کام مرگ کشیده شد

این بار ارسطوی 5 ساله به کام مرگ کشیده شد
از ابتدای امسال تا کنون دو پسر بچه 5 ساله در حین تفریح و سرگرمی کودکانه در پارک آنامیس شهرستان میناب جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، در فروردین ماه امسال بود که پسر بچه 5 ساله بنام محمود در بوستان آنامیس میناب مشغول تماشای جشن نوروزی بود که براثر برخی بی توجهی ها و رهایی سیم لخت دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

این در حالی بود که مسئولین برگزاری مراسم جشن نوروزی متوجه وخیم بودن حال پسربچه شدند، وی را بلند کردند که قبل از اعزام به بیمارستان در جلوی درب ورودی پارک و نرسیده به ماشین پسربچه روی دستان یکی از بچه های هنرمند تسلیم مرگ شد.

,

درست با گذشت 9 ماه از حادثه دلخراش مرگ محمود کوچولوی 5 ساله در پارک آنامیس میناب این بار ارسطوی ۵ ساله که به همراه پدر خود برای شنا به استخر شهدای میناب رفته بود، بر اثر غرق شدن در استخر جان باخت و پدر بدون فرزند راهی منزل شد.

,

در لحظاتی که پدرارسطواحساس می کردند در آرامش هستند و فرزندش در حضور ناجیان شنا می کند، شبح مرگ در استخر شنای میناب حادثه ای تلخ را برای خانواده ارسطو رقم زد و استخری که بعد از چندین سال انتظار مردم برای افتتاح آن در پی برخی بی توجهی ها سبب شد تا پسر بچه 5 ساله را به کام مرگ بکشاند.

,

در پی انتشار مطالبی پیرامون غرق شدن یک پسر بچه در استخر شنای شهرستان میناب  در شبکه های اجتماعی جعفر متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب این خبر را تایید کرد، اما از جزئیات غرق شدن ارسطوی 5 ساله حرفی به میان نیاورد و حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

,

این در حالی است که مطالب انتشار یافته برخی اصحاب رسانه این شهرستان  هم پیرامون غرق شدن ارسطوی 5 ساله در استخر شنا نیز به دلایلی نامشخص تکذیب اعلام می شود.

,

یکی از بستگان نزدیک این پسربچه اظهار کرد: این اتفاق هنگامی رخ داد که پسر بچه به دور از پدرش در قسمت کودکان استخر مشغول شنا بوده است.

,

به گفته بستگان ارسطوی 5 ساله، ناجی و پدر کودک تا زمان خروج از استخرمتوجه غرق شدن  ارسطو نشدند.

,

گفتنی است، علت چگونگی مرگ ارسطوی 5 ساله در دست بررسی است...

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه