اخبار داغ

طبیعت بارانی یاسوج

جلوه گری باران پاییزی در پایتخت طبیعت ایران+تصاویر

جلوه گری باران پاییزی در پایتخت طبیعت ایران+تصاویر
پایتخت طبیعت و قله های سربه فلک کشیده دنا محو شده در مه و میزبان نم نم باران در بیست و چهارمین روز از سومین ماه پاییزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد که به  پایتخت طبیعت مشهوراست امروز روحی تازه با بارش این باران های زیبای پاییزی به خود گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

از طرف دیگر خروش رودخانه بشار و رودخانه های فصلی در یاسوج سال پرخیر و برکتی را نوید می دهد و لطافت و طراوت بارانی که پس از ماهها در پایتخت طبیعت ایران باریدن گرفته باعث خوشحالی اهالی این منطقه و شهروندان شده است.

, .,

 

,

صدای رعد و برق باران های استوایی سکوت دشت ها و کوههای سر به فلک کشیده سررود شمالی پایتخت طبیعت و قله های دنا و زاگرس محو شده در مه را شکست و نم نم باران در بیست و چهارمین روز از سومین ماه پاییزی بر لب تشنه یاسوج دوباره باریدن گرفت.

, .,

 

,

بارش باران همچنین چهره زیبای جنگلهای اطراف این شهر و آسمان آن را از گرد و غبار پاک کرد و به آنها طراوتی دوباره بخشید.

, .,

 

,

درختان تشنه بلوط نیز به ضیافت باران رفتند تا قطرات این نعمت آسمانی مرهمی بر داغ آتش سوزی های تابستان و قطع شدن آنها در زمستان باشد.

, .,

 

,

شهر یاسوج به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوههای دنا و همچنین ارتفاع 1870 متری از سطح دریا، برخوردار از میزان بارندگی مطلوبی در طول سال است.

, .,

 

,

تصاویر ترنم باران در  بیست و چهارمین روز از اخرین ماه پاییز در پاینخ طبیعت ایران  در زیر آمده است:

, تصاویر ترنم باران در  بیست و چهارمین روز از اخرین ماه پاییز در پاینخ طبیعت ایران  در زیر آمده است: , تصاویر ترنم باران در  بیست و چهارمین روز از اخرین ماه پاییز در پاینخ طبیعت ایران  در زیر آمده است: , : ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه