اخبار داغ

فرمانده جدید هنگ مرزی تایباد:

جامعه برای حفظ و بقای خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

جامعه برای حفظ و بقای خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
فرمانده جدید هنگ مرزی تایباد گفت: جامعه برای حفظ و بقای خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است وگرنه شهدا نیازی به تکریم ما ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم صمدی در گفت‌وگو با تایبادخبر، گفت: جامعه برای حفظ و بقای خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و شهدا نیازی به تکریم ما ندارند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,
,

فرمانده جدید هنگ مرزی تایباد در ادامه توضیح داد: ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهدا و امام شهداست و تکریم خانواده شهیدان وظیفه عموم جامعه به ویژه مسئولان ادارات و نهادها می باشد.

,


وی  آرامش و امنیت امروز کشور را در خون ریخته شده شهدا دانست و افزود: اقتدار و امنیت ایران در جهان مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

,
,


فرمانده جدید هنگ مرزی تایباد اظهار کرد: خانواده شهدا وارثان اصلی نظام هستند و همه مسئولان و مردم باید در خدمت آنان باشند.

,
,


صمدی با اشاره به شهدای مرزبانی عنوان کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده معزز آنان عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی در جهان به ارمغان آورد و امروزه اقتدار مرزبانی مرهون خون فرزندانی است که با خلوص نیت جانشان را تقدیم این مرز و بوم کرده اند.

,
,


گفتنی است، کاظم صمدی دو روز گذشته به فرماندهی هنگ مرزی تایباد منصوب شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه