اخبار داغ

استاندار کرمانشاه خبر داد:

تخصیص۱۷۲ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رهبری به کرمانشاه

تخصیص۱۷۲ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رهبری به کرمانشاه
استاندار کرمانشاه گفت: از محل سفر مقام معظم رهبری به استان ۱۷۲ میلیارد تومان دیگر اعتبار به استان اختصاص یافته که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان آن به استان ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از مرصاد، هوشنگ بازوند -امروز جمعه- در جلسه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان افزود: از مجموع اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان ۱۷۲ میایارد تومان دیگر به استان اختصاص پیدا کرد که تا امروز ۱۲۰ میلیارد تومان آن به استان ابلاغ شده است. لذا مدیران برای جذب هر چه سریعتر این اعتبارات تلاش های خود را افزایش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی اظهار داشت: در سفر جناب وحید معاون محترم امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری به استان پس از وقوع زلزله که حدود ۱۰ روز به طول انجامید ایشان به بررسی مشکلات مردم پرداختند و زمینه های لازم برای حضور پربرکت مقام معظم رهبری فراهم شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان تشریف فرما شوند.

,

استاندار کرمانشاه، حضور مقام معظم رهبری به استان را یک نقطه عطف و ایجاد وفاق برای سرعت بخشی به حل مشکلات زلزله زدگان عنوان کرد و گفت: در زمان حضور و سفر معظم له یک وحدت بسیار ارزشمندی در سطح ملی شکل گرفت و زمینه های لازم برای بکارگیری همه تلاش ها برای کمک به زلزله زدگان در سطح کشور میسر شد.

,

وی در ادامه با اشاره به عمق و گستردگی زلزله رخ داده در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وقوع پس لززه های فراوان و با ریشتر بالا در سطح استان و کل جغرافیای کشور نشان از عمق فاجعه در استان کرمانشاه دارد اما پس از وقوع زلزله یک کار نادر و کم نظیر در خصوص امداد و نجات حادثه دیدگان صورت گرفت که همه این اقدامات بواسطه پیام همان ساعات اولیه وقوع زلزله از سوی مقام معظم رهبری بود که منجر شد. همگان نهایت تلاش و اهتمام خود را برای حل مشکلات زلزله زدگان بکار گیرند.

,

وی با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری در استان یک امیدی برای دست اندرکاران و همه مردم منطقه ایجاد کرد گفت: پس از حضور مقام معظم رهبری به استان(پس از وقوع زلزله اخیر) ۱۷۲ میلیارد تومان دیگر به سرجمع اعتبارات سفر معظم له به استان اختصاص یافت که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان آن به استان ابلاغ شده است.

,

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این اعتبارات با تلاش همه مدیران باید به سرعت جذب شود و همه در این راستا نهایت اهتمام خود را بکار گیرند.

,

بازوند تصریح کرد: دستگاه ها تا یک ماه فرصت دارند که اجرای پروژه های مشخص شده برای استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان را به مناقصه بگذارند و این موضوع به سرعت باید انجام شود.

,

وی بیان داشت: همچنین از محل سفر مقام معظم رهبری به استان برای ایجاد اشتغال ۳۲ میلیارد تومان دیگر به سرجمع سفر معظم له به استان اختصاص یافته است که برای جذب سریع آن نیز بزودی این موضوع در اولین جلسه شورای اشتغال استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه