اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرگلستان:

بافت‌های فرسوده شهرگلستان نیازمند نوسازی هستند

بافت‌های فرسوده شهرگلستان نیازمند نوسازی هستند
رئیس شورای اسلامی شهرگلستان گفت: بافت‌های فرسوده سطح شهرگلستان باید نوسازی شوند که شرایط لازم نیز برای نوسازی این بافت‌ها فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس جهان‌تاب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به بافت فرسوده شهر، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تصمیم به همکاری مطالعاتی با نهادهای اجرایی و تصمیم‌گیر همچون شهرداری شهرگلستان برای انجام مطالعات خطرپذیری بافت فرسوده را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه باید اقداماتی در رابطه با مقاوم‌سازی ساختمان‌های شهرگلستان انجام شود، اظهار داشت: آنچه تاکنون در زمینه مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله انجام شده بیشتر درباره ساختمان‌های جدید بوده و تلاش شده ضوابط و مقرراتی برای ساختمان‌سازی تصویب و اعمال شود و از بافت‌های فرسوده غفلت شده است.

,

جهان‌تاب همچنین باتاکید براینکه عوامل مختلفی باعث ایجاد بافت فرسوده در شهرگلستان شده است، تبیین کرد: تمام شرایط برای شهروندانی که قصد احیا بافت فرسوده منازل خود را دارند فراهم شده، همچنین سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری شهرگلستان تخفیفات تشویقی خوبی برای احیاء بافت فرسوده پیش بینی کرده است.

,

وی به اینکه در حدود یک سوم جمعیت شهری ایران در حاشیه شهرها و در بافت‌های فرسوده ساکن هستند، اشاره کرد و بیان داشت: معتقد هستم که در حال حاضر بهترین راه برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی، نوسازی بافت‌های فرسوده و فراهم آوردن شرایط نوسازی برای شهروندان ساکن در این مناطق می باشد.

,

رئیس شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه مجموعه مدیریت شهری تمام امور را به شکل شفاف و با آگاهی شهروندان پیش می برد، خاطرنشان کرد: محاسبات تشویقی مدیریت شهری به صورت شفاف انجام و در اختیار شهروندان گلستان قرار می گیرد، تا مردم نیز از روند اقدامات مسئولان آگاه باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه