اخبار داغ

سردبیران جدید صبح زاگرس معرفی شدند+تصاویر

سردبیران جدید صبح زاگرس معرفی شدند+تصاویر
طی این مراسم آقایان حسین دوستانی بعنوان سردبیر استانی صبح زاگرس و اسماعیل میری بعنوان سردبیر شهرستانی صبح زاگرس منصوب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ ظهر امروز طی مراسم رسمی با حضور مسئول موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین واحد ها و تیم های خبری این موسسه، سردبیران پایگاه خبری صبح زاگرس معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

مدیر موسسه منادیان بصیرت استان در این مراسم با بیان اینکه امروزه رسانه بعنوان یکی از ارکان اصلی دموکراسی در جامعه به شمار می رود، گفت: اگر رسانه بتواند بعنوان یک ابزاری جهت مطالبه گری مردم از مسئولین و همچنین بیان اقدامات و کارهای انجام شده توسط مسئولین به مردم، نقش موثری را انجام دهد، موفق خواهد شد.

, .,

, ,

وی ادامه داد: ما در موسسه منادیان بصیرت بدون توجه به گرایشات سیاسی و تنها با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی داریم بعنوان صدای مردم با نگاهی مستقل به بیان مطالبه گری آنها در سطح جامعه بپردازیم.

, : ,

 

,

این مسئول در ادامه بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی از حیث تاثیرگذاری کار و توجه به نیازهای کاری در این موسسه برای حمایت از رسانه های مستقل و همکار انجام شده است و تا کنون نتایج موثری را توانستیم شاهد باشیم.

, : ,

 

,

وی در پایان ضمن تشکر از راهنمایی های مدیران موسسه و سردبیران کشوری اشاره داشت: با توانایی همه همکاران ما در مرکز و شهرستانها تا کنون توانسته ایم شاهد ارتقا استان از رده های پایین رتبه بندی به رتبه 3 و 5 کشوری باشیم که بی شک بدون اهتمام تمام همکاران زحمت کش در این موسسه این امر میسر نمی شد و امید داریم با ارتقا بهتر نیازمندی ها بزودی بتوانیم نام کهگیلویه و بویراحمد را در حوزه رسانه ای بهتر و بیشتر در سطح کشور معرفی کنیم.

, :,

 

,

در ادامه جانشین موسسه منادیان بصیرت استان نیز با اشاره به رویکرد جدید این موسسه در تاثیرگذاری بهتر اخبار این موسسه، گفت: توان و تلاش همه اعضا امروز با وحدت رویه بیشتر حول کمک به مردم و بیان مطالبات آنها متمرکز شده است و سعی کرده ایم با تنوع دادن به بخش های مختلف خبری موسسه بتوانیم جذابیت را برای مخاطب بهتر کنیم.

, :, .,

, ,

 

,

توسلی ادامه داد: امروز با تلاش های صورت داده شده شاهدیم که ضریب نفوذ این موسسه در استفاده از رسانه های نوین در حال گسترش است و امید داریم این مهم با تلاش های آتی و با حضور سردبیران جدید با قوت بهتر و بیشتر ادامه پیدا کند.

, :,

 

,

معاون هماهنگی و نظارت موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: با توجه به روند جدید اتخاذ شده در مجموعه و توجه به بعد چندرسانه ای و شبکه های اجتماعی می بایست مجموعه بالنده در خصوص توجه به این نکات را در استانها داشته باشیم.

, :,

 

,

, ,

 

,

هاشمی در پایان گفت: امیدواریم با سازماندهی و شکل بخشی منسجم به کار روز به روز شاهد توسعه و شکوفایی اهداف موسسه باشیم.

, : ,

گفتنی است طی این مراسم آقایان حسین دوستانی بعنوان سردبیر استانی صبح زاگرس و اسماعیل میری بعنوان سردبیر شهرستانی صبح زاگرس منصوب شدند.

,

 

,

حسین دوستانی دارای سوابقی همچون فعالیت چند ساله خبرنگاری در رسانه های مکتوب و مجازی دانشگاهی و استان، عضو فعال شورای بسیج رسانه استان، مدیرمسئول سایت خبری سفیردنا و خبرنگاری سایت صبح زاگرس را در پرونده کاری خود دارد.

,

 

,

, ,

 

,

اسماعیل میری نیز سوابقی همچون مدیرمسئولی سایت خبرلنده، خبرنگاری سایت صبح زاگرس، فعالیت در رسانه ها و مطوبات شهرستان لنده را در کارنامه رسانه ای خود دارد.

,

, ,

 

,

تصاویر برگزاری این جلسه در زیر قابل مشاهده است:

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه