اخبار داغ

برگزاری مسابقه گویندگی زبان انگلیسی دانش آموزی در ایرانشهر

برگزاری مسابقه گویندگی زبان انگلیسی دانش آموزی در ایرانشهر
مدیر پژوهش سرای دانش آموزی علم و صنعت ایرانشهر گفت: مسابقه گویندگی زبان انگلیسی دانش آموزی ویژه دوره متوسطه دوم در ایرانشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی دلجو در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: مرحله نخست مسابقه گویندگی زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان پایه 11 متوسطه دوره دوم در پژوهش سرای دانش آموزی علم صنعت ایرانشهر برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پهره,

وی افزود: این دوره از رقابت ها با شرکت 50 دانش آموز دختر و پسر، پایه 11 متوسطه دوره دوم از 14 مدرسه سطح شهر ایرانشهر در دو بخش گویندگی و شنیداری شرکت داشتند که در پایان محمد رضا اربابی و یاسین بساوند از دبیرستان پسرانه دانشگاه ولایت و هایده نرماشیری از دبیرستان دخترانه دانشگاه ولایت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

,

دلجو تصریح کرد: در بخش اول مسابقه یک آزمون جامع شنیداری از دانش آموزان گرفته و در بخش دوم که گویندگی زبان انگلیسی بود دو متن یکی از کتاب درسی و دیگری به صورت آزاد از دانش آموزان آزمون برگزار و براساس اصول صحیح خواندن متن، آواها و تلفظ صحیح به شرکت کنندگان امتیاز داده شد.

,

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی علم و صنعت ایرانشهر خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه فراگیری بهتر زبان انگلیسی باتوجه به اهمیت آن، ترویج روحیه رقابت پذیری در دانش آموزان و تبدیل درس نظری به عملی و شناسایی و معرفی جایگاه پژوهش سرا در بین جامعه دانش آموزی است.

,

دلجو بیان کرد: این مسابقه برای دانش آموزان پایه 10 متوسطه در یک بخش تا پایان آذر ماه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/م.ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه