اخبار داغ

حاشیه نگاری جلسه شورای خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد:

دعوای لفظی نامناسب رئیس مجمع خیرین سلامت استان و نماینده مجلس در حضور رییس مجمع سلامت کشور

دعوای لفظی نامناسب رئیس مجمع خیرین سلامت استان و نماینده مجلس در حضور رییس مجمع سلامت کشور
نیکبخت در بخشی از این جلسه اشاره کرده که من تا حالا ندیدم شما لباس سبزی که تو این جلسه دارید را بپوشید، موضوعی که اگر بخواهیم در کمال صداقت به آن بپردازیم تاکنون چندین بار نماینده بویراحمد و دنا را رسانه ها با پوشش سبز نشان داده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  صبح زاگرس؛ عصر امروز نشست شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کهگیلویه و بویراحمد کم دچار مشکلات نیست که الان هم در جدیدترین این موضوعات در حضور یک مسئول کشوری دوباره فرزندان این استان به جان هم افتادند و منظره نامناسبی را برای این میهمان کشوری رقم زدند.

,

 

,

طوریکه دبیرکل مجمع سلامت کشور در این نشست به طور مستقیم به موضوع ورود و بیان کرد که هیچگاه مشکل یک همشهری ام را در حضور یک وزیر یا مسئول کشوری اعلام نکرده ام! و از همه در این جلسه درخواست می کنم که در استان پشت سر هم و حامی هم باشند.

,

 

,

شرح این ماجرا بدین شکل بیان شده است:

, شرح این ماجرا بدین شکل بیان شده است:, شرح این ماجرا بدین شکل بیان شده است:,

 غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به ایراد سخنرانی پرداخت و هنگام صحبت‌های او محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد بلند شد و خطاب به زارعی گفت: آقای زارعی شما چه قولی به مجمع می‌دهید.

,
 
,
زارعی در جواب او گفت: قول می‌دهم شما را به تهران ببرم و ۴ میلیارد تومان از وزیر بهداشت و درمان سهم استان را نیز گرفتم که محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت در جواب او گفت: این که بر اساس برنامه‌های وزارت پرداخت می‌شود، ما چیز جدیدی می‌خواهیم.
,
 
,
در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا خطاب به حاضرین گفت: باید از آقای نیکبخت سووال کنیم که خودشان چقدر به مجمع خیرین تاکنون کمک کرده است. نیکبخت گفت: خود شما کمک کنید. و شما یک خیر برای مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد پیدا کنید.
,
 
,
به گزارش کبنا، کلکل غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نشد. هنگام کلنگ‌زنی درمانگاهی در بیمارستان امام سجاد(ع) که توسط یکی از خیرین انجام گرفت.  محمد رضا نیکبخت خطاب به آقای زارعی گفت: این کلنگ، کلنگ مردمی است و این درمانگاه توسط مردم می‌خواهد ساخت شود، شما برای ساخت دو طبقه این درمانگاه کمک کنید.
,
 
,
غلام‌محمد زارعی در پاسخ به این سخن محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: خودتان گفتید که این کلنگ مردمی است، پس باید مردمی باشد.
,
 
,
در بخشی از این جلسه نیکبخت اشاره کرده که من تا حالا ندیدم شما لباس سبزی که تو این جلسه دارید را بپوشید. موضوعی که اگر بخواهیم در کمال صداقت به آن بپردازیم تاکنون چندین بار نماینده بویراحمد و دنا را رسانه ها با پوشش سبز نشان داده اند، که یکی از این موارد را در زیر آورده ایم:
, در بخشی از این جلسه نیکبخت اشاره کرده که من تا حالا ندیدم شما لباس سبزی که تو این جلسه دارید را بپوشید. موضوعی که اگر بخواهیم در کمال صداقت به آن بپردازیم تاکنون چندین بار نماینده بویراحمد و دنا را رسانه ها با پوشش سبز نشان داده اند، که یکی از این موارد را در زیر آورده ایم:,
 
,
 
,
, ,
 
,
اگرچه این رسانه نقدهایی را در خصوص عملکرد زارعی دارد اما صحبت ها و نحوه بیان نیکبخت در این جلسه به مصلحت استان نبود و اگر موضوعی هم در میان بوده است باید به شیوه دیگری بیان می شد. امیدواریم نیکبخت در یک جلسه رسمی از این شکل بیان خود رسما عذرخواهی کند.
, اگرچه این رسانه نقدهایی را در خصوص عملکرد زارعی دارد اما صحبت ها و نحوه بیان نیکبخت در این جلسه به مصلحت استان نبود و اگر موضوعی هم در میان بوده است باید به شیوه دیگری بیان می شد. امیدواریم نیکبخت در یک جلسه رسمی از این شکل بیان خود رسما عذرخواهی کند.,
 
,
 
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه