اخبار داغ

دوشنبه‎های بنفش در بابلسر!/ احیای رسمی «بداخلاقی» در سایه غفلت مسئولان +تصاویر

دوشنبه‎های بنفش در بابلسر!/ احیای رسمی «بداخلاقی» در سایه غفلت مسئولان +تصاویر
پس از چهارشنبه‌های سفید، این‌بار در گوشه و کنار همین شهر در برخی از کافه‌ها و رستوران‌ها، طرح دوشنبه‌های بنفش و اختلاط آزادانه دختران و پسران جوان با نام روابط دوستانه و اجتماعی مقدمه‌ای بر احیای رسمی کاباره‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، امروزه با تاثیر فراوان رسانه در جوامع بشری و نقش انکارناپذیر آن در انتقال اطلاعات و افکار، در کنار جنبه‌ها و کارکردهای مثبت آن، غفلت از تاثیرات منفی و استفاده‌های نامطلوب از این شبکه‌ها نمود بیشتری یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر, ,


گسترش شبکه‌های مجازی با توجه به اینکه دیدار چهره به چهره در آن صورت نمی‌گیرد، متاسفانه سبب از بین رفتن پرده حجب و حیا در بین بسیاری از کاربران این فضا شده است.

,
,


به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدئوهای شخصی در فضای مجازی در حالی رو به گسترش است که تا قبل از این، بسیاری از افراد سعی در حفظ حریم و لو نرفتن عکس‌های شخصی داشتند.

,
,


تب به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای شخصی به ویژه در نوجوانان و جوانان سبب شده برخی از افراد سودجو از آن به عنوان راهی برای اشاعه بی‌بند و باری در جامعه استفاده کنند.

,
,


متاسفانه در شهر بابلسر، فعالیت یک کانال تلگرامی که عضویت در آن به شدت تحت کنترل گردانندگان کانال است، با هدف جذب نوجوانان و جوانان و تهیه ویدئوهایی سرگرم کننده از اعضای کانال، به صورت هفتگی با عنوان صندلی داغ، به دور از چشم نظاره‌گر خانواده و یا در سایه غفلت آنها، مروج تجربه‌های ارتباط نامشروع دختران و پسران عضو کانال است.

,
,


تجربه‌هایی که گاهاً با پرسش‌های مصاحبه کننده به سوی مسائل جنسی ختم می‌شود.

,
,


برخورد سهل‌انگارانه والدین سبب شده تا دانش‌آموزان بابلسری بسیاری در این کانال عضو شده و از تجربیات لذت‌بخش خود در ارتباط با دوست غیرهمجنس به صورت مستند؛ روایت‌هایی داشته باشند.

,
,


اما خارج از فضای مجازی و پس از چهارشنبه‌های سفید، این‌بار در گوشه و کنار همین شهر در برخی از کافه‌ها و رستوران‌ها، طرح دوشنبه‌های بنفش و اختلاط آزادانه دختران و پسران جوان با نام روابط دوستانه و اجتماعی مقدمه‌ای بر احیای رسمی کاباره‌هاست.

,
,


شهری کوچک که گسترش چراغ خاموش بی‌بندوباری و تبلیغ این پدیده مذموم در فضای مجازی در سایه غفلت دستگاه‌های نظارتی و متاسفانه در پی ضعف نظارتی مدیریت ارشد شهرستان، فرصت مناسبی پیدا کرده است.

,
,


ضعف نظارتی بر شهرک‌هایی چون دریاکنار و خزرشهر، بابلسر را به شهری امن برای دایر کردن پارتی‌ها مختلط میان جوانان و نوجوانان تبدیل کرده است.

,
,


متاسفانه در میان مسئولان شهرستان بابلسر، همت جدی برای برخورد با این پدیده‌های ضد فرهنگی دیده نمی‌شود.

,
,


در خرداد ماه امسال بانوان بابلسری در اعتراض به وضعیت حجاب و سهل‌انگاری مسئولان، در حرکتی خودجوش، با تجمع در مقابل فرمانداری خواستار حضور فرماندار شهرستان و اقدام فوری مسئولان شدند اما این تجمع؛ بدون حضور فرماندار و تنها با امضای طوماری از سوی بانوان بابلسری خاتمه یافت.

,
,


حال باید دید برخورد فرماندار بابلسر و مسئولان مربوطه با روند خزنده احیای مراکز بی‌بند و باری و فعالیت هدفمند کانال‌ ترویج فساد در میان دانش‌آموزان بابلسری چگونه خواهد بود.

,
,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه