اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن:

تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد

تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد و به صورت قهری عمل نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، سرهنگ غلامعلی شکری در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با طلایه داران قشر فرهنگی، دبیران آموزش و پرورش و حلقه صالحین به آسیب های فضای مجازی و تهدیدات جامعه اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم مهم اسلام است و اگر معروف در جامعه احیا و تقویت شود منکرات به خودی خود تضعیف می‌شوند.

وی به قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و گفت: تذکر آمران به معروف فقط لسانی باشد و به صورت قهری وارد نشوند.

شکری در ادامه با اشاره به صدور کارت ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر، افزود: افزایش آمار این قشر ناهنجاری های سطح جامعه را کاهش می دهد.

وی تاکید کرد: اگر آمرین به معروف و ناهیان از منکر موردی را مشاهده کردند که عفت جامعه را جریحه دار می کند به 110 پل ارتباطی بین مردم و پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن همچنین بر آگاه سازی دانش آموزان برای حضور کمتر در فضای مجازی تاکید کرد.

شکری در ادامه با اشاره به آیه 104 سوره مبارکه آل عمران و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امر به معروف واجب کفایی است و آنقدر مهم شمرده شده که هم ردیف واجباتی مانند نماز، روزه و ... شناخته می شود.

وی با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر و تاکید بر انجام کار جهادی، تصریح کرد: آمران به معروف منتظر دستگاه های اجرایی نباشند؛ اگر هر شخصی وظیفه خود را به اندازه مسئولیت دینی و شرعی که دارد ایفا کند یک جامعه بسیار سالمی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه