اخبار داغ

عدم استقبال جوانان اراکی از گردهمایی نمایشی حزبی؛

صندلی‌های خالی همایش سراسری حزب اعتدال و توسعه در انتظار جوانان ماند

صندلی‌های خالی همایش سراسری حزب اعتدال و توسعه در انتظار جوانان ماند
همایش سراسری حزب اعتدال و توسعه عضر روز پنجشنبه در اراک برگزار شد اما صندلی‌های خالی که در سالن به چشم می‌خورد، حکایت از عدم استقبال جوانان استان و این شهرستان از این همایش داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ احزاب و گروه‌های سیاسی در تاثیرگذاری بر قدرت و ایفای نقش در عرصه سیاسیـ اجتماعی در نظام‌های مردم‌سالار دارای جایگاه مهمی هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , دیار آفتاب, ؛ , احزاب و گروه‌های سیاسی در تاثیرگذاری بر قدرت و ایفای نقش در عرصه سیاسیـ اجتماعی در نظام‌های مردم‌سالار دارای جایگاه مهمی هستند. ,

آموزش توده‌ها برای مشارکت سیاسی از مهم‌ترین کارویژه احزاب محسوب می‌شود کارکردی که علاوه بر فعالان درون احزاب، می‌تواند توده‌های غیر عضو را نیز با آموزش‌هایی درگیر کرده و در زمان انتخابات، مردم را به سمت شرکت فعال بکشاند.

,

همزمان با سراسر کشور عصر روز پنجشنبه 23 آذرماه همایش سراسری جوان، نقش آفرینی و مسئولیت‌پذیری توسط حزب اعتدال و توسعه در اراک برگزار شد.

,

همایشی که قرار بود براساس اعلام دبیر همایش سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه به واسطه برنامه‌ریزی‌هاى انجام شده در سازمان جوانان و دانشجویان و همکارى کانون استادان و دانشگاهیان حزب، بزرگترین گردهمایى جوانان اعتدال و توسعه و در بین احزاب کل کشور باشد.

,

اما این همایش در شهرستان اراک که با حضور فرماندار اراک، مدیرکل و معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی، بخشدار مرکزی اراک، عضو شورای اسلامی اراک و چند تَن دیگر از مسئولان برگزار شد خیلی از اقبال جوانان برخوردار نشد و صندلی‌های خالی که در سالن به چشم می‌خورد مُهر تائیدی بر این موضوع بود.

,

حزب اعتدال و توسعه از سال ۷۸ و همزمان با انتخابات مجلس ششم اعلام موجودیت رسمی کرد و محمدباقر نوبخت به‌عنوان دبیر کل حز برگزیده شد و حسن روحانی هم پای ثابت اکثر جلسات شورای مرکزی این حزب بود. 

,

فعالیت‌های این حزب قبل از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ۹۲ در عرصه سیاسی کشور مشهود نبود به طوری که در انتخابات مجلس (ششم، هفتم و هشتم) فهرستی جداگانه برای انتخابات منتشر می‌کرد و در پازل ائتلاف «اصلاح طلبان» بازی داده نمی‌شد اما با به روی کارآمدن دولت اعتدال، حزب حامی رئیس جمهور در عرصه سیاسی جان گرفت و در تحرکات و نشست و برخواست‌های اصلاح‌طلبان دیده شد.

,

هرچند که یاران حسن روحانی در اعتدال و توسعه ترجیح دادند در اکثر جلسات شورای عالی سیاستگذاری شرکت نکنند اما با این حال حاضر شدند از فهرست نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم حمایت کنند.

,

اغلب چهره‌های تأثیرگذار این حزب در دولت یازدهم و دوازدهم صاحب نفوذ هستند؛ دبیرکل حزب «معاون رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت»، معاون دبیرکل «رئیس دفتر رئیس جمهور»، اکبر ترکان «مشاور رئیس‌جمهور» و علی جنتی «وزیر سابق ارشاد» در دولت حضور دارند.

,
,
,
,
,
, , , , , , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه