اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرگلستان:

پروژه ساماندهی زمین‌های قدرتی درحال اجرا است

پروژه ساماندهی زمین‌های قدرتی درحال اجرا است
سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: پروژه ساماندهی زمین‌های قدرتی با پیشرفتی 70 درصدی در بلوار شهید ابدام درحال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد، جدولگذاری زمین‌های واقع در بلوار شهید ابدام معروف به زمین‌های قدرتی درحال انجام است که درحال حاضر به پیشرفت 70 درصدی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه سرعت انجام این پروژه قابل قبول است، بیان داشت: این زمین‌ها در قسمت مهمی از شهر قرار دارند به شکلی که دسترسی و تردد شهروندان به تمامی کوچه‌های شهرک سبزدشت و گلستان از این مسیر صورت می پذیرد.

,

علیرضا عرب باتاکید بر عنایت کدیریت شهری گلستان به نیازهای شهروندان، تصریح کرد: شهرداری شهرگلستان پیش از انجام این پروژه، تعاملی با مالک درخصوص احداث خیابان‌ها و کوچه‌ها انجام داد و اکنون شاهد پیشرفت مطلوب و قابل توجهی در این پروژه هستیم.

,

وی همچنین در خصوص جزئیات انجام پروژه جدولگذاری زمین‌های قدرتی در بلوار شهید ابدام، تشریح کرد: در پروژه جدولگذاری از نهر، کانیو، نهر 50، نهر 40 و تک جدول به طول 6000 متر استفاده شده است.

,

سرپرست شهرداری شهرگلستان به معابری که هم اکنون درحال جدول گذاری هستند اشاره کرد و تاکید داشت: خیابان 20 متری احداثی، خیابان 12 متری بیمارستان، خیابان 16 متری بازار عطر یاس، خیابان 12 متری پارک یارجانلو در حال انجام جدولگذاری، نخاله برداری و زیرسازی با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال هستند.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری از اجرای این پروژه سهولت شهروندان در تردد است، افزود: اجرای طرح‌های زیرساختی از مهمترین فعالیت‌های عمرانی شهرداری است و رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان از اصول خدمت رسانی این دستگاه اجرایی می باشد که با توجه به این مهم، رسیدگی به بحث جدولگذاری و آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه از سوی شهرداری پیگیری و اجرایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه