اخبار داغ

عدم استقبال جوانان از همایش سراسری حامیان دولت/ برگزاری میتینگ سیاسی با استفاده ار مدیران و امکانات دولتی

عدم استقبال جوانان از همایش سراسری حامیان دولت/ برگزاری میتینگ سیاسی با استفاده ار مدیران و امکانات دولتی
همایش سراسری حزب اعتدال و توسعه درحالی روز گذشته در اصفهان برگزارشد که شمار افراد حاضر در همایش کم تر از جلسات معمولی یک حزب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛عصر دیروز جلسه یکی از احزاب حامی دولت در چندین شهر کشور به صورت همزمان برگزار شد تا شاید از طریق مانور تبلیغاتی بر روی آن قسمتی از توجه جریان های سیاسیو روزنامه های کشور را به سمت آن برد و قدری از فشاری که بر روی دولت درطول روزهای گذشته وجود داشته است، کاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
این جلسات تحت عنوان همایش سراسری حزب اعتدال و توسعه برگزار شد که نکته مهم در این زمینه این است که  نوبخت، سخنگوی دولت دبیر کلی حزب را برعهده داشته و واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون سیاسی آن است.
,
 
,
اصفهان نیزاز جمله شهرهایی بود که این جلسه را به اسم همایش را در دفتر این حزب در خیابان آپادانا دوم برگزارکرد؛ اما برگزاری این جلسه در اصفهان با نکات بسیار مهمی همراه بود. 
,
 
,
دفتر حزب اعتدال و توسعه در استان اصفهان، بنا برمنابع تاییدنشده از طرف استانداری در اختیار این حزل قرار گرفته است و به عبارتدیگراین حزب برای برپایی جلسات و میتینگ ها و همایش های خود از امکانات و بودجه های دولتی استفاده می کند.
,
 
,
از طرفی این همایش با حضور مدیران متعدد دولتی همراه بود، اصل دعوت از مدعوین در این جلسه هم به بهانه حضور یکی از مدیران ارشد دولتی در این جلسه بود که در نهایت کار را با ویدئو کنفرانس جمع کردند و نوبخت سخنگوی دولت از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه به سخنرانی پرداخت.
,
 
,
نکته مهم دیگر در این جلسه حضور برخی مدیران دولتی در این جلسه بود؛ مدیرانی که انتخاب آن ها در مناصب دولتی هم با حرف و حدیث های فراوانی همراه بود.
,
امیر مسعود هراتیان و مهدی نیکبخت از جمله افراد حاضر در این جلسه بودند؛ هراتیان از جمله اشخاصی است که به سبب حضور دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در کابینه و توجه رئیس جمهور و علی رغم داشتن سابقه یا مدرک شغلی مرتبط به مدیریت یکی از مهم ترین کارخانجات تحت مدیریت دولت درآمد.
,
 
,
هراتیان رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه، حزب حامی رئیس جمهور در استان اصفهان بود که پس از روی کار آمدن دولت با حکم محمدباقر نوبخت، دبیرکل حزب و البته رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان مدیر شرکت فولاد هزمزگان، به عنوان دومین شرکت بزرگ فولاد کشور انتخاب شد.
,
نکته قابل توجه دیگریکه در این جلسه به چشم می خورد، اصرار برگزارکنندگان این جلسه به استفاده از لفظ همایش برای جلسه خود است.
,
 
,
افراد حاضر در این جلسه در حدود 30 تن بودند که البته بخشی عمده آن ها هم دبیران و روسای این حزب در اصفهان بودند، به عبارت دیگر این جلسه یک جلسه حزبی ساده بوده که سعی داشتند، با تبلیغات گسترده و تطمیع افراد با وعده حضور اعضای دولت، آن را به عنوان یک حرکت پرشور در کشور معرفی کنند که در نهایت با حضور حداقل افراد برگزارشد.
,
 
,
شاید همین امر موجب شده است که این جلسه حزب که البته سران آن رابطه خوبی با رسانه های زنجیره ای دارند، در بایکوت خبری بماند و هیچ رسانه ای از رسانه های حامی این جریان به آن نپردازد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه