اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

عمر اسرائیل رو به پایان است/ شاهزاده های بی خرد سعودی حاضر به تقسیم مقدسات مسلیمن شده اند

عمر اسرائیل رو به پایان است/ شاهزاده های بی خرد سعودی حاضر به تقسیم مقدسات مسلیمن شده اند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ بر ضروت حمایت ازمردم فلسطین و جلوگیری از به نتیجه رسیدن اهداف شوم آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتختت اسرائیل ،تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی؛ بر ضرورت حمایت ازمردم مظلوم فلسطین و جلوگیری از انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف تاکید کردند و نمازگزاران را به بلاهت شاهزداه های سعودی در تقسیم مقدسات مسلمین با صهیونیستها توجه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:,

 

,

امام جمعه همدان: بلاهت شاهزداه سعودی تا آنجااست که حاضر به تقسیم مقدسات مسلمین با صهیونیست ها شده است

, امام جمعه همدان: بلاهت شاهزداه سعودی تا آنجااست که حاضر به تقسیم مقدسات مسلمین با صهیونیست ها شده است, امام جمعه همدان: بلاهت شاهزداه سعودی تا آنجااست که حاضر به تقسیم مقدسات مسلمین با صهیونیست ها شده است,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر همدان اظهار کرد: متأسفانه غفلت انسان گاهی به حدی سنگین است که با وجود بلایایی همچون زلزله هم از خواب غفلت بر نمی خیزد.

,

وی با اشاره به وقوع زلزله های اخیر در استانهای مختلف کشور عنوان کرد: اینها همه امتحان و گاهی تلنگری است برای بشر که از خواب غفلت برخیزد.

,

 

,

امام جمعه شهر همدان تأکید کرد: گاهی عکس العمل و نتیجه مرگبار اعمال خود را می بینیم اما نمیدانیم از کجاست و این بی خبری و غفلت موجب هلاکت خواهد بود.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به افشای فسادهای اخلاقی کاخ سفیدنشینان آمریکا اشاره و تصریح کرد: این پرده دری ها چهره حقیقی کفر و استکبار را نشان می دهد و چنین موجودات زبونی نمیتوانند ترسناک باشند.

,

 

,

وی همچنین گریزی هم به صدور فرمان ترامپ مبنی بر انتقال سفارتخانه امریکا به بیت المقدس داشت و تصریح کرد: همه کشورهای دنیا باید در برابر این اقدام آمریکا ایستادند.

,

 

,

آیت الله محمدی به اظهار نظر یکی از شاهزاده های سعودی در باب شراکت بیت المقدس بین اسرائیل و فلسطین اشاره و عنوان کرد: در جایی که همه کشورهای دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان در برابر اقدام ترامپ موضع گیری میکنند بلاهت برخی افراد مثل این شاهزاده سعودی تا آنجاست که حاضر به تقسیم مقدسات مسلمین با صهیونیستهاست.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد: تحریم هواپیمایی ایران نشان از غیرقابل اعتماد بودن آمریکا دارد

, امام جمعه اسدآباد: تحریم هواپیمایی ایران نشان از غیرقابل اعتماد بودن آمریکا دارد, امام جمعه اسدآباد: تحریم هواپیمایی ایران نشان از غیرقابل اعتماد بودن آمریکا دارد,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد نمازگزاران به دوری از گناه و رعایت تقوا الهی توصیه و با بهره گیری از نهج البلاغه اظهار کرد: حریص بودن ،تکبر و حسد ورزیدن سبب می شود انسان در انواع گناهان وارد بشوند.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد  همچنین به اوضاع جهانی و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: دشمنان با هر ترفند سیاسی و یا شبهه افکنی جسارتهایی را به مقدسات ما دارند که اخیرا هم قدس شریف را به عنوان پایتخت صهیونیست انتخاب کرده اند.

,

 

,

وی گفت: این ترفندهای دشمن نشان از این دارد که آنان عظمت اسلام راتحمل  نمی کنند و امنیت، عزت، اقتدار ما را نمیتوانند ببیند لذا هرزگاهی با ترفند جدیدی وارد میشوند.

,

 

,

حسینی مجد گفت: یکی از تعهدات امریکا در برجام واردات هواپیما به کشور ایران بود که همین روز گذشته با تصویب مصوبه ای از سوی نمایندگان سنا مانع این امر شدند؛ اینها چه معنایی میدهد غیر از این است که دشمن غیرقابل اعتماد است.

,

 

,

امام جمعه شهر شیرین سو:همه موظف به دفاع از فلسطین هستند

, امام جمعه شهر شیرین سو:همه موظف به دفاع از فلسطین هستند, امام جمعه شهر شیرین سو:همه موظف به دفاع از فلسطین هستند,

حجت الاسلام علی اکبر منصوری امام جمعه شهر شیرین سو هم در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با  تاکید بر لزوم دفاع از مظلومین اظهارداشت:اگر مسلمانی بشنود که مسلمانی دیگر فریاد دادخواهی سر می دهد و به کمک او نرود مسلمان نیست و ما به سفارش دین عزیزمان از همه مسلمانان جهان حمایت خواهیم کرد.

,

 

,

وی با اشاره به اظهارات ترامپ در خصوص انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس افزود:کجا هستند سردمداران آل سعود که ببینند  ظلم در حق مسلمانان به اوج خود رسیده و آن ها که خود را مدعی مسلمانی می دانند سرهای خود را همانند کبک در زیر برف کرده و ظالمان زمانه را نمی بینند.

,

 

,

وی با تاکید بر این که قدس اولین قبله گاه مسلمانان جهان است اضافه داشت:خداوند به چهار شهر در قرآن حرمت قائل شده است که یکی از آن ها شهر قدس است و به حول و قوه الهی به زودی این شهر عزیز از لوس وجود ظالمان و تروریست پاک خواهد شد .

,

 

,

حجت الاسلام  منصوری با اشاره به اینکه به دلیل وجود داعش در منطقه و اولویت مبارزه با این گروهک تروریستی مسئله فلسطین در اولویت بعدی قرار گرفته بود گفت:با این اقدام نسنجیده رئیس جمهور آمریکا دوباره فلسطین در راس اولویت های مسلمانان قرار گرفته و این اقدام ترامپ عمر اسرائیل را کاهش داد.

,

 

,

امام جمعه قهاوند :مسئولان برای رفع بیکاری در منطقه قهاوند احساس تکلیف کنند

, امام جمعه قهاوند :مسئولان برای رفع بیکاری در منطقه قهاوند احساس تکلیف کنند, امام جمعه قهاوند :مسئولان برای رفع بیکاری در منطقه قهاوند احساس تکلیف کنند,

حجت الاسلام حسین محققی هم درخطبه های نماز جمعه شهر قهاند د ضمن اشاره به موضوع هشدارهای امام حسین (ع) عنوان کرد: یکی ازعواملی که زمینه ساز حادثه عاشورا شد عمل نکردن به حق بود.

,

 

,

وی ادامه داد :البته عمل به حق کارساده ای نیست چون باید ضرر و زیان حق مداری را که اعتراض و نیش و کنایه و قهر و دشمنی اطرافیان منفعت محور رابه جان بخرد.

,

 

,

وی افزود: اما دوران حق دائمی و دوران باطل گذرا است باطل تنه اپشیمانی خسارت همیشگی را بدنبال دارد.

,

 

,

حجت الاسلام محققی در ادامه به موضوع بی کاری به عنوان یک آسیب اجتماعی اشاره و بابیان این که بیکاری تنها ریشه اقتصادی ندارد بلکه عمده عامل آن فرهنگ غلطی است که با باورهای دینی وفرهنگ ملی مغایرت دارد.

,

 

,

وی گفت:درفرهنگ دین وپیشوایان ما کار و تلاش دارای ارزش و جایگاهی بسیار رفیع می باشد چرا که درتعالی و سقوط  هر دو بعد مادی و معنوی جامعه و سلامتی و فسادجسمی و روحی افراد نقش عمده ای دارد

,

 

,

 وی ازمسئولان و مردم خواست ازفرصت ارائه تسهیلات ارزان قیمت نهایت استفاده را داشته باشند و برای رفع معضل بیکاری در منطقه همه احساس تکلیف نموده وهمت نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه