اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد؛

معرفی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشانه ضعف آمریکاست/ وحدت میان حوزه و دانشگاه زمینه ساز تعالی و رشد است

معرفی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشانه ضعف آمریکاست/ وحدت میان حوزه و دانشگاه زمینه ساز تعالی و رشد است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: آمریکا حال با شکست خوردن داعش، برای ضعف خود به دنبال راهکار دیگری است تا بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی ‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: قدس مظلوم واقع شده و نباید به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی شود و حال آمریکا با شکست خوردن داعش برای ضعف خود به دنبال راهکار دیگری است تا بیت‌المقدس را پایتخت صهیونست معرفی ‌کند.

وی افزود: در داخل کشور نوعی هم‌صدایی ایجاد شده چراکه این اقدام دست‌اندازی به ارزش‌های اعتقادی تمامی مسلمانان است.

معلمی تصریح کرد: حال خاندان سعودی از آمریکا و اسرائیل دنبال‌روی می‌کنند اینها حکایت از ضعف آنان دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: در این میان مسلمانان جهان احساس می‌کنند که این خواسته قلبی تمامی مسلمانان برای آزادی بیت‌المقدس است و در گذشته مسلمانان پس از زیارت کعبه برای زیارت بیت‌المقدس نیز می‌رفتند و در حال حاضر به دنبال آزادی بیت‌المقدس هستیم.

این نماینده با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله که آمریکا تصور می‌کند قدس بی‌صاحب است در حالی که سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس است که توانست داعش را نابود کند، ادامه داد: این سخن سید حسن نصرالله وحشتی را در دل اسرائیل ایجاد کرد که قدس فرماندهی دارد که از جمله چهره‌های محبوب تمامی مسلمانان است، اگر اقدامی برای قدس انجام دهد مردم منطقه تنهایش نخواهند گذاشت.

معلمی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام می‌فرمود دست‌های پلیدی در کار است تا میان حوزه و دانشگاه تقابل ایجاد کنند یعنی دشمن به دنبال فاصله میان حوزه و دانشگاه است در حالی که با وحدت میان حوزه و دانشگاه زمینه ساز تعالی و رشد در تمامی زمینه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

عربستان به‌عنوان یک جنایتکار باید در محاکم بین‌المللی محاکمه شود

, عربستان به‌عنوان یک جنایتکار باید در محاکم بین‌المللی محاکمه شود, عربستان به‌عنوان یک جنایتکار باید در محاکم بین‌المللی محاکمه شود,

حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: زمانی آینده جامعه سعادتمند خواهد شد که حوزه و دانشگاه در کنار هم باشند.

وی افزود: مردم مظلوم یمن در محاصره قرار دارد و مردم آن در بدترین شرایط زندگی هستند که صدای سازمان بین‌المللی و آمریکا هم درآمد.

امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: عربستان با قتل‌ عام مردم مظلوم یمن و نادیده گرفتن قطعنامه‌های بین‌المللی به‌عنوان یک جنایتکار باید در محاکم بین‌المللی محاکمه شود.

نادعلی‌زاده با اشاره مسئله قدس گفت: آمریکا با این اقدام، تمام قطعنامه‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشت و در این تصمیم تنهاترین کشور است.

وی عنوان کرد: اگر کشورهای مرتجع عربی به رهبری عربستان به آمریکا و اسرائیل چراغ سبز نشان نمی‌دادند آن‌ها جرأت این کار را نداشتند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

با وحدت می‌توان نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد/ نقش بسزای پژوهش در توسعه علم، صنعت و تولید کشور

, با وحدت می‌توان نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد/ نقش بسزای پژوهش در توسعه علم، صنعت و تولید کشور, با وحدت می‌توان نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد/ نقش بسزای پژوهش در توسعه علم، صنعت و تولید کشور,

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال جدید به مجلس، اظهار کرد: انتظار داریم که بودجه سال آینده براساس اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد.

وی افزود: باید همان برنامه پنج ساله ششمی که طراحی شده معیار و محور باشد همچنین بخش جاری بسیار سرسام آور شده درحالی که بخش عمرانی باید بیشتر در نظر گرفته شود.

امام جمعه نکا با بیان اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تفرقه میان ملت، ملت و نظام، دو قشر حساس حوزه و دانشگاه، قومیت‌ها و مذاهب مختلف است بنابراین باید مواظب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم بلکه باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم چراکه با وحدت می‌توانیم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

این مسئول اضافه کرد: انگلستان به عنوان پیر استعمار کارکشته مسئله ایجاد تفرقه و جاسوسی است و وزیر امورخارجه انگلیس که اخیراً به ایران آمده برای ما و برجام دل نمی‌سوزاند بلکه از راه‌های مختلف با ترامپ همراهی می‌کند.

وی گفت: بخش مهمی از سفر وزیر امور خارجه انگلستان به ایران برای آزاد کردن دو جاسوس انگلیسی ایرانی‌تبار بوده که هرکدام در بخش خاص خود جاسوسی می‌کردند که نشان می‌دهد انگلیسی‌ها هم جاسوس می‌کارند و هم زمانی که کشف شوند در عوض پوزش‌خواهی با طلبکاری به دنبال آزادی آن‌ها هستند.

نقش حمل و نقل عمومی در توسعه کشور
محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود مسجد را در فرهنگ دینی خانه واقعی مردم توصیف و اظهار کرد: فرهنگ غرب همه را از مسجد جدا و مساجد را خلوت می‌کند چراکه دوست ندارد مردم ما از دانش‌آموزان و دانشجویان تا پیر و جوان به مسجد رفت و آمد داشته باشند.

وی افزود: دشمنان دین می‌دانند که اگر مردم در آن جا باشند شیطان دسترسی کمتری دارد و در نتیجه فضای نورانی و معنوی مسجد مانع خواهد بود بنابراین باید بیشتر خود را به مسجد گره بزنیم.

امام جمعه نکا در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، به روز ملی مبارزه با خشونت و افراطی‌گری پرداخت و خاطرنشان کرد: این یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که باید با مراحل آغازین و پیش‌زمینه‌های پیدایش خشونت و افراط‌گری مبارزه کرد.

این مسئول نقش پژوهش در تولید علم، توسعه کشور و صنعت را نقش بسزایی خواند و اضافه کرد: باید آموزش‌های ما نیز پژوهش‌محور و براساس اصول پژوهشی باشد.

وی حمل و نقل را دارای نقش اساسی در توسعه و رشد کشور دانست و گفت: البته باید روی حمل و نقل عمومی و ریلی برگزار شود اما متأسفانه پس از انقلاب بیشتر توجه خود را روی خودروهای حمل و نقل شخصی گذاشتیم که افزایش مصرف بنزین و توسعه مدام جاده‌ها را در پی داشته است که جواب نیز نمی‌دهد.

محمدی لائینی با اشاره به وضعیت جاده‌ها در شهر نکا، بیان کرد: اگر در همین شهرستان نکا جاده کمربندی نبود چه می‌شد حال اگر جاده سی‌متری نیز ساخته و خیابان‌ها پهن شود زمانی که روزانه ماشین‌های جدید وارد خیابان می‌شوند چندان فایده‌ای ندارد.

وی افزود: اگر وسیله‌های نقلیه عمومی را ساماندهی کرده و با قیمت ارزان سرعت بیشتری داشته باشند و در کنار آن ریل قطار را از گرگان به مشهد متصل شود و قطارهای حتی با سرعت معمولی نیز فعال باشند دیگر چه کسی با خودرو به مشهد مسافرت می‌کند.

خطیب جمعه نکا وسایل حمل و نقل ریلی را از همه نمونه‌های دیگر از هوایی گرفته تا دریایی و اتوبوس‌ها مهمتر برشمرد و ادامه داد: در این شرایط که مردم کمتر از خودروهای شخصی خود برای مسافرت استفاده کنند اگر بنزین هزار تومانی را یک هزار و 500 تومان کنید جا دارد چراکه زمانی می‌توان بنزین را گران کرد که وسیله عمومی با شرایط کم‌هزینه‌تر فعال باشند.

قهرمانان واقعی ملت
این مسئول شهدا را قهرمانان راستین ملت خواند و اضافه کرد: قهرمانان ما شهید تندگویان‌ها و سردار سلیمانی‌ها هستند که با اشغالگران، صهیونیست‌ها و ظالمان در افتادند و به پیروزی رسیدند گرچه بعضی از آن‌ها به مقام پر افتخار شهادت نیز رسیده باشند.

وی گفت: از سوی دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فضای مجازی نوشته که با متنفر بودن از دیگران نمی‌توان از ورزشکاران خود قهرمان بسازیم اما مسئله این است که تا دیگران که باشند.

محمدی لائینی تصریح کرد: اگر دیگران غاصب جانی باشند با متنفر بودن از آن‌ها می‌توان قهرمان ساخت که علیرضا کریمی می‌تواند قهرمان باشد چراکه با پا گذاشتن روی هوس خود و گذشتن از قهرمانی حاضر به زیر پا گذاشتن ارزش و اعتقاد خود نشد.

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و آغاز زمستان خواستار صرفه‌جویی در مصرف گاز شد و افزود: همه ما باید صرفه‌جویی را در اولویت خود قرار دهیم که ادارات دولتی باید بیش از دیگران به این امر توجه کنند.

در پایان امام جمعه نکا خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می‌رود که در مصرف گاز احتیاط شود چراکه هر سال تعدادی به دلیل احتیاط نکردن و ناآشنا بودن دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست می‌دهند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نقش حمل و نقل عمومی در توسعه کشور,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, قهرمانان واقعی ملت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

مردم ما از عدم شجاعت مسئولان راضی نیستند/ آقایان پس کی به اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال رسیدگی می‌شود

, مردم ما از عدم شجاعت مسئولان راضی نیستند/ آقایان پس کی به اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال رسیدگی می‌شود,

حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بابلکنار با انتقاد از دخالت آمریکا در مسئله فلسطین و قدس شریف اظهار کرد: اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رییس‌جمهور آمریکا دودمان اسرائیل را به باد خواهد داد و این بحران هم مانند بحران‌های داعش در سوریه، عراق، استقلال کردستان عراق، فتنه در یمن و توطئه علی عبدالله صالح و استعفای سعد حریری و سایر موارد به در بسته خواهد خورد.
    
وی افزود: بازگشت قدس و فلسطین به صدر مسائل جهان اسلام، رسوا شدن کشورهای مرتجع منطقه حاشیه خلیج فارس، انزوای عجیب آمریکا و عربستان، آغاز انتفاضه چهارم، جدا شدن فتنه شیعه و سنی از جمله مواردی هستند که به دنبال حماقت ترامپ، درباره قدس، به‌نفع ایران، مقاومت و متحدانش حاصل شده و آغاز پایان اسرائیل خواهد بود.
  
این مسئول ادامه داد: این که در بیانیه پایانی اجلاس اسلامی در ترکیه، قدس شرقی را به عنوان پایتخت فلسطین به رسمیت می‌شناسند، این یعنی قدس غربی برای اسرائیل بماند، همان چیزی که اروپا، آمریکا و اسرائیل می‌خواهدو تشکیل دو دولت اسرائیل، فلسطین و تقسیم قدس بین آن‌ها، فلسطین منهای قدس اصلاً معنا و مفهومی ندارد.
     
امام جمعه بابلکنار تصریح کرد: مسلمانان جهان اسلام حتی طویله و بیغوله‌ای به اسم اسرائیل را هم به رسمیت نمی‌شناسند، وقتی در کشوری جاسوسی از کشور دیگر دستگیر می‌شود روابط آن دو کشور تا مدت‌ها دستخوش سردی و تیرگی می‌شود، در سه سال اخیر چند جاسوس وابسته به انگلیس دستگیر شده‌اند اما کوچکترین تحرک دیپلماتیک را شاهد نبودیم، وزیر خارجه انگلیس با طلبکاری و وقاحت به ایران می‌آید و با مقامات ما از صدر تا ذیل دیدار می‌کند بدون این که درباره جاسوس‌های دستگیر شده عذرخواهی کند.
  
حجت‌الاسلام بابائیان گفت: مسئولان ایرانی کاش بجای استقبال از وزیرخارجه انگلیس، مطالبات مردم ایران از این کشور بد سابقه را مطرح می‌کردند، به‌رغم بی تعهدی انگلیس در برداشتن تحریم‌ها، وزیرخارجه انگلیس با استقبال گرم مسئولین ایرانی مواجه شد، نمی‌دانیم چرا برخی مسئولین نسبت به انگلیس اینقدر مهربان هستند.
  
وی تاکید کرد: منظور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از این جمله برجام بعنوان زیربنایی برای گفتگو درباره مسائل دیگر است، این است که ایران را ملزم به نشاندن پای میز مذاکره بر سر مسائل منطقه‌ای و سایر مؤلفه‌های قدرت ملی خود نماید و نیز چراغ سبز به کنگره آمریکا است که با استناد به اظهارات ایشان مدعی شوند ایران به تعهدات خود عمل نکرده و نشانه آن این است که برجام نتوانسته صلح و امنیت در منطقه را محقق کند.
  
خطیب جمعه بابلکنار یاد آور شد: مسئولان پاسخ دهند تا کی قرار است در مقابل استکبار و نوچه‌های آن کوتاه بیاییم، مگر اینجا ایران مقتدر و شجاع نیست؟ مگر جوانان بسیجی همین کشور در مقابل قدرت‌های جهانی جنگ هشت ساله را مدیریت نکردند؟ مگر بینی شیطان بزرگ و اذنابش را در عراق و سوریه به خاک نمالیدند؟ مردم ما راضی نیستند که مسئولان ما از شجاعت لازم برخوردار نباشند.
  
بابائیان با اشاره به بودجه امثال دولت اظهار کرد: افزایش هزینه‌های جاری، کاهش هزینه‌های عمرانی، رکود و بی‌کاری، افزایش حامل‌های انرژی، عدم اهتمام به برنامه توسعه ششم، حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر، عدم توجه به اقتصاد مقاومتی، افزایش عوارض سفرهای خارجی، عدم حمایت از طرح‌های تحول سلامت از ضعف‌های بودجه سال ۹۷ است و مجلس باید تدبیر کند.
  
امام جمعه بابلکنار با انتقاد تند به علکرد گذشته دولت افزود: گاز ارزان می‌فروشند، قراردادهای یک جانبه و به سود طرف مقابل امضا می‌کنند، بجای اتکا به توان و نیروی داخلی به وعده غربی‌ها اعتماد می‌کنند، بجای مبارزه با قاچاق کالا، کارت‌های بازرگانی یک روزه به افراد می‌دهند و بعضاً خلال دندان، سنگ پا وسایر موارد غیر ضروری وارد کشور می‌کنند، آقایان پس کی به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می‌خواهید برسید؟ متأسفانه هیچ خبر خوشی برای اقتصاد کشور به مشام نمی‌رسد.
   
وی ادامه داد: با افزایش قیمت بنزین ۴۰۰ تومانی به ۱۰۰۰تومان ، ریالی به یارانه‌ها افزوده نشد، الان هم بنزین ۱۵۰۰تومانی و گرانی دیگر حامل‌های انرژی ۱۱۰ هزار میلیارد تومان به درآمد دولت اضافه می‌شود، سهم مردم از این درآمد در یارانه‌ها چقدر است؟ پس مردم دوستی شما چه شده است.
  
حجت‌الاسلام بابائیان تصریح کرد: امروز موشک بومی می‌سازیم ولی واگن قطار از خارج وارد می‌شود، امروز گیربکس بالگرد در داخل ساخته می‌شود ولی سنگ پا از خارج وارد می‌شود، امروز پهباد و بمب هوشمند می‌سازیم اما شکلات را از خارج وارد می‌کنیم این وضعیت کجایش مدیریت است.
  
امام جمعه بابلکنار در پایان خطبه‌های امروز این بخش گفت: مردم از استخدام نیروها بر طبق سناریویی از پیش تعیین شده ناراضی هستند، نیروهایی جذب می‌شوند که گرایش‌های آنها با دولت یکی باشد یا ژن خوب داشته باشند، این استخدام‌ها سیاسی و بر اساس علاقه مسئولان و با پارتی بازی در ادارات جذب، و با یک آزمون استخدامی صوری به عضویت رسمی در می‌آیند، این ظلم به جوانان تحصیل کرده تا کی باید ادامه یابد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

بودجه امسال دولت بر اساس اقتصاد لیبرالی‌و نه اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است

, بودجه امسال دولت بر اساس اقتصاد لیبرالی‌و نه اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است,

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابل با اشاره به لزوم جلوگیری از اسراف اظهار کرد: اسراف در جامعه ما بسیار زیاد است و متاسفانه بسیاری از زباله‌ها مملو از مواد غذایی اضافی مصرف شده است، برخی بسیار بریز و بپاش دارند و به رعایت صرفه‌جویی و به اندازه مصرف کردن توجه نمی‌کنند اما در مقابل برخی‌ها در مصرف بخل می‌ورزند.
  
وی افزود: نگاه اسلام میانه‌روی است و به مقدار مورد نیاز باید استفاده شود، برخی از افراد ساعت‌ها پای آیینه مشغول به رسیدن به سرو وضع خود می‌شوند اما در مقابل برخی‌ها با ظاهری ژولیده و سرو وضع نامرتب در جامعه حاضرند اما اسلام رعایت میانه‌روی دارد تا افراد به اندازه مناسب و مورد نیاز ظاهر خود را مرتب کنند، از خصوصیات مومنین افرادی هستند که بخیل نیستند و اسراف هم نمی‌کنند.
 
امام جمعه بابل ادامه داد: ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت‌الله شهید مفتح به عنوان بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه است، شهید مفتح از مفاخر حوزه و خدمتگزار در دانشگاه بود، سعی در هم‌افزایی میان حوزه و دانشگاه داشت اما دشمن این سرمایه بزرگ را از ما گرفت و نگذاشت این خدمات ادامه پیدا کند.
   
این مسئول تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از آرزوهای بزرگ امام راحل بود، امام راحل هم قبل از انقلاب و در ایام مبارزه با رژیم ستمشاهی و هم بعد از انقلاب نگاه ویژه‌ای به حوزه و هم دانشگاه داشت و دو قشر را مورد عنایت و توجه قرار می‌داد، روحانیت نقش موثر در طول تاریخ دارندو دانشگاهیان به لحاظ تخصص دانشگاهی مدیریت جامعه را در دست دارند و دشمن در صدد جداسازی این دو قشر موثر هستند.
 
حجت‌الاسلام روحانی گفت: روحانیت بداند دانشگاهی یک عنصر موثر است و دانشگاهی هم با فعالیت‌های حوزه آشنا شود، روز وحدت حوزه و دانشگاه موج ارتباط قلبی میان حوزه و دانشگاه شد، حوزه و دانشگاه همکاری ویژه‌ای داشته باشند به‌ویژه در علوم انسانی ارتباط فکری آن‌ها لازم است، از سخنان قبل از خطبه مسؤول محترم نهاد رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل تشکر می‌کنم.
 
وی با اشاره به سفر وزیر امورخارجه انگلیس به ایران افزود: روابط دولت انگلیس با ایران در طول تاریخ مملو از تزویر و حیله‌گری در امور مختلف از جمله کودتای ۲۸ مرداد و ماجرای برجام به ملت ما است، به آن‌ها خوشبین نباشیم، آن‌ها در این سفر اخیر حتی آداب دیپلماتیک را رعایت نکردند و از غیرت ورزی وزیر امورخارجه در خصوص تذکر به هیات دیپلماتیک انگلیس به خاطرعدم رعایت حریم و مقررات نظام اسلامی توسط یکی از همراهان وزیر امورخارجه تشکر می‌کنم.
  
خطیب جمعه بابل اذعان کرد: با وقاحت تمام امور دو جاسوس انگلیس دو تابعیتی را پیگیری کردند، انگلیسی‌ها جاده صاف‌کن آمریکا هستند و حتی بعد از برجام اجازه یک حساب معمولی را در بانک برای سفارت ایران در انگلستان ندادندو در مسائل سیاسی و اقتصادی به فکر استفاده و چپاول ملت ما هستند.
  
روحانی با اشاره به بودجه دولت در سال ۹۷ ادامه داد: بودجه به موقع به مجلس ارائه شد و برخی نکات مثبت دارد اما متاسفانه تنظیم بودجه بر اساس اقتصاد لیبرالی و نه اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است، دولت اقتصاد مقاومتی را در همه امور تسری بدهد.
  
این مسئول یادآور شد: متاسفانه طرح تحول سلامت که می‌توانست خدمات بسیار خوبی ارائه دهد منابع مالی آن مورد توجه قرار نگرفت و امروز دچار مشکلات متعددی شد، ریخت و پاش‌های زیادی در وزارت خانه و توسط برخی مدیران انجام می‌گیرد که جای تعجب است، افزایش بودجه مجلس شورای اسلامی جای تعجب دارد.
 
امام جمعه بابل با انتقاد از ورود برنج خارجی به مازندران اظهار کرد: برنج‌های خارجی در این منطقه به وفور یافت می‌شود، کامیون کامیون برنج‌های خارجی با برندهای مختلف در این مهد برنج وارد می‌شود حال آن که گردش اقتصادی مردم منطقه با برنج است.
  
وی افزود: کامیون کامیون برنج معطر تایلندی برای مخلوط کردن با برنج داخلی وارد این منطقه می‌شود و این خیانت‌ها متاسفانه مورد برخورد جدی از سوی مسؤولان قرار نمی‌گیرد، چه کسی مسؤول این امر است، از استاندار می‌خواهیم شخصا در این امر ورود کند.
  
حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: دادستان و مسؤولان به جای دخالت در امور عمرانی که ربطی به آن‌ها ندارد در این مهم برای جلوگیری از گسترش اقتصاد حرام وارد شوند، صحنه‌های آلوده برای ما دردناک است و این خائنان ضربه بزرگی به اقتصاد برنج مازندران زدند.
  
خطیب جمعه بابل در پایان با اشاره به پیشنهاد ترامپ مبنی بر انتقال سفارت به قدس گفت: اقدام اخیر انتقال سفارت آمریکا به قدس موج نفرت جهانی را به وجود آورد و انتفاضه جدیدی را به وجود آورد، نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی در حال گسترش است و افکار عمومی بدون تجهیزات نظامی می‌توانند نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم آورند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه