اخبار داغ

قانون خوبه اما فقط برای مردم!/

وقتی نور چشمی های نماینده مجلس در برابر قانون مصون می شوند

وقتی نور چشمی های نماینده مجلس در برابر قانون مصون می شوند
با رسانه ای شدن موضوع استخدامهای نا متعارف در شبکه بهداشت بوکان؛ تنها افرادی از کار کنار گذاشته شدند که پارتی نداشتند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ موضوعی که در طول یکسال اخیر رسانه های بوکان بارها به آن پرداخته شده اند، استخدام های نامتعارف شبکه بهداشت و درمان بوکان بوده است که با استفاده از مجوز جذب نیروی خدماتی(تنظیف) بصورت شرکتی اقدام به جذب اشخاصی در جایگاه ها و پست هایی چون روابط عمومی ،عمران و سایر قسمت های اداری  شده است، که هیچ ارتباطی با مجوز و قرارداد شرکت های طرف قرارداد وجود نداشته و تمامی این اشخاص در سازمان تامین اجتماعی بعنوان کارگر تنظیف ثبت سوابق شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

این نیروها که بخشی از آنها شامل نور چشمی هایی نماینده این شهر و برخی دیگر مسئولان شبکه بهداشت و درمان بوده اند، خوشبختانه با پیگیری مجدانه و بی پروای برخی رسانه ها در این استخدامی های تجدید نظر شد و افراد نور چشمی، نتوانستند جشن یکسالگی استخدام رانتی و رابطه مند خود را جشن بگیرند و بیشتر این نیروها  به پست های واقعی خود (خدمات ) بازگردانده شدند به استثناء نور چشم ترین افراد که در روز های آتی اسامی این اشخاص منتشر خواهد شد.  این درحالیست که نماینده بوکان که گاهاً نمایندگی مجلس را با  جایگاه سخنگوی دولت و وزارت امور خارجه  اشتباه می گیرند در خصوص این قضیه سکوت اختیار کرده بودند در صورتیکه عامل اصلی این رخداد ایشان بوده و تبعض صورت گرفته در ابقاء نورچشمی ها بدلیل دخالت های ایشان صورت گرفته است که در حال حاضر اخبار متناقضی در خصوص پیگیری های ایشان جهت گرفتن مجوز و تغییر جایگاه این نخبه های دارای ژن خوب شنیده می شود.

,

بروز این چنین تبعیضاتی سوالاتی را در ذهن احاد مردم مطرح می کند که:

,

اگر نحوه جذب و استخدام ها تخلف محرز بوده؟ چرا روابط عمومی شبکه بهداشت در جوابیه خود برای رسانه ها اقدام به تهدید به شکایت از رسانه های مدافع حقوق شهروندی نموده است؟

,

آیا دلیل این امر وجود اشخاص معطوف به نماینده در واحد روابط عمومی شبکه بهداشت  نیست؟

,

اگر قانون برای همه یکی است چرا برخی از نیروهای نزدیک به نماینده و مدیریت شبکه بهداشت به جایگاه خود یعنی خدمات بازنگشته اند؟

,

آیا بهتر نیست جناب نماینده بجای  ملاقات های مستمر با ریاست داشنگاه علوم پزشکی جهت ابقاء نیروهای خاص در پست های خاص و برای اهدافی خاص ، به فکر عملی نمودن وعده های خود باشد، مگر نه اینکه ایشان نماینده همه شهروندان بوکانی هستند؟

,

آیا بهتر نیست نماینده محترم  بجای جناح بازی های مختلف و اتکاء به جریانهای رنگارنگ....، مردم را جناح اصلی خود قرار دهد.

,

انگار نماینده محترم بوکان فراموش کرده اند که خود قانون گذار هستند و قوانین جاری در کشور توسط امثال ایشان به تصویب می رسند و اگر خدای ناکرده خود قانونگذار اعتبار و اعتنایی به قانون نداشته باشد چگونه می توانند از مردم و شهروندان عادی انتظار قانونمندی داشته باشد!

,

مطمئناً مردم شریف بوکان آگاه و هوشیار تر از همیشه مسائل روز را دنبال کرده و پاسخ نماینده محترم به این مسائل دیدگاه آنان را روشن تر خواهد کرد و آینده ای جدید بدون دورویی و فاقد  تزویر  و تبعیض را تداعی خواهند کرد. و امیدواریم برخی گمراهان واقعیت ها رو ببیند و منافع جامعه را فدای  منافع شخصی خود نکنند چون تجربه یک دهه اخیر در شهرستان نشان داده منافع شخصی و آنی که  از آن بهرمند می شوند فرزندانشان را از بسیاری  منافع و منابع محروم خواهد کرد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه