اخبار داغ

مسئول پیگیری و ساخت ساز مساجد تایباد:

خیرین مسجدساز در تایباد بیشتر از کلان شهرها هستند

خیرین مسجدساز در تایباد بیشتر از کلان شهرها هستند
مسئول پیگیری و ساخت ساز مساجد تایباد گفت: خیرین مسجدساز در این شهرستان محروم ومرزی بیشتر از کلان شهرها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از تایبادخبر، حسن باقری نسب مسئول ستاد نمازجمعه تایباد و حجت الاسلام رضا نادری مسئول دفتر امام جمعه و مسئول امورمساجد شهرستان، امروز از روند ساخت وساز مسجد امام حسن عسکری(ع) درمرکز خیابان خرمشهر تایباد بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,


حجت الاسلام حیدر سجادی مسئول پیگیری و ساخت و ساز مساجد تایباد در حاشیه این بازدید درخصوص آخرین وضعیت ساخت مساجد در تایباد توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: ساخت وساز مساجد در شهرستان تایباد، باکمک خیرین زیر نظرامام جمعه محترم شهرستان، انجام می شود وتاکنون اقدامات موثری برای ساخت مساجد درسطح شهر تایباد انجام شده است.

,
,

 

,

وی این ساخت و ساز را نهضت مسجدسازی درشهرتایباد، زیر نظرامام جمعه تایبادتوصیف کرد و گفت: امیداواریم با مشارکت خیرین بزودی مساجد درحال ساخت سطح شهر به بهره برداری برسند.

,

 

,

سجادی افزود: خیرین ساخت و ساز مساجد دراین شهرستان محروم ومرزی بیشتر ازکلان شهرها می باشند که مساعدتهای خوبی تاکنون برای عمران وآبادانی مساجد داشته اند.

,


وی عنوان کرد: از مسئولین هم انتظارداریم برای ترویج فرهنگ اسلامی و جلوگیری ازتهاجم فرهنگی به امور مساجد بیشتر توجه داشته باشند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه