اخبار داغ

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

موگرینی هم به صراحت اعلام کرد که ما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل نمی شناسیم/ نظریه ترامپ علیه اسرائیل غاصب و امریکا تمام شد

موگرینی هم به صراحت اعلام کرد که ما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل نمی شناسیم/ نظریه ترامپ علیه اسرائیل غاصب و امریکا تمام شد
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه اقدام اخیر ترامپ، حرکتی انتحاری برای انحراف افکار عمومی بود، گفت: همزمانی اقدام احمقانه ترامپ و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، زمینه ساز وحدت بیشتر امت های اسلامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از رودآور؛دولت آمریکا در اقدامی سفارتخانه خود از تل اویو به بیت المقدس اشغالی و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس را اعلام کرد، این مطلب روز چهارشنبه، 15 آذرماه جاری از سوی ترامپ عنوان شد، بلافاصله به دنبال انتشار این خبر واکنش های منفی جهانی و راهپیمایی هایی در سطح منطقه و حتی در اروپا در محکومیت آن روی داد و  وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم این اقدام را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار قطعنامه های بین المللی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

اقدام اخیر ترامپ، حرکتی انتحاری برای انحراف افکار عمومی علیه خودش بود

, اقدام اخیر ترامپ، حرکتی انتحاری برای انحراف افکار عمومی علیه خودش بود,

این واکنش ها از سوی نماینده مجلس و عمده سیاسیون نیز ادامه دارد تا جایی که امروز «ابوالفضل حسن‌بیگی» نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: ترامپ وضعیت بسیار وخیمی در امریکا دارد و برای اینکه بتواند نسبت به مطالبات مردم امریکا افکار عمومی منحرف کند، تلاش می کند دست به هر کاری بزند.

,

وی اظهار کرد: این اقدام ترامپ، اقدام سیاسی ـ انتحاری برای امریکا بود و خود رییس جمهور امریکا اذعان دارد که در منطقه غرب آسیا تنها اسرائیل غاصب و عربستان هستند که امریکا را حمایت می کنند و سایر کشورها به نوعی می خواهند خودشان را از امریکا جدا کنند، این مطلب نشان می دهد که امریکا در منطقه به شدت منزوی شده است.

,

نظریه ترامپ علیه اسرائیل غاصب و امریکا تمام شد/قواعد بین المللی اجازه نمی دهد قدس پایتخت اشتغالگران شود

, نظریه ترامپ علیه اسرائیل غاصب و امریکا تمام شد/قواعد بین المللی اجازه نمی دهد قدس پایتخت اشتغالگران شود,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بنابراین ترامپ به شدت تلاش می کند افکار عمومی مردم امریکا را در اختیار خودش بگیرد و این نظریه را اعلام کرد، نظریه ای که از چند بعد به ضرر امریکا تمام شد.

,

حسن بیگی تصریح کرد: در قواعد بین المللی مواردی است که اجازه نمی دهند که قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل قرار بگیرد، مسئله دیگر اینکه امروز افکار عمومی در سطح بین المللی علیه اسرائیل وجود دارد و این اقدام ترامپ در عمل به ضرر صهیونیست ها تمام شد.

,

وی عنوان کرد: کشورها هر کدام در چارچوب و قواعد بین المللی یک سلسه تعهداتی دارند، اگر قرار باشد این تعهدات را زیرپا بگذارند به یقین در آینده خطراتی هم برای کشورهای خودشان به وجود می آید، یعنی هر گاه هر کشوری قواعد بین المللی را خدشه دار کند، امکان اینکه برای خودش آن اتفاق روی دهد وجود دارد.

,

همزمانی اقدام احمقانه ترامپ و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، زمینه ساز وحدت بیشتر امت های اسلامی شد

, همزمانی اقدام احمقانه ترامپ و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، زمینه ساز وحدت بیشتر امت های اسلامی شد,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: امریکایی ها با به وجود آوردن داعش احساس کردند که افکار عمومی از موضوع قدس منحرف شده است، اما خوشبختانه همزمانی اقدام احمقانه ترامپ و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، زمینه ساز وحدت بیشتر امت های اسلامی شد و این روزها احدی جرأت نمی کند که به قدس چپ نگاه کند برای اینکه همه امت هادر کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

,

رایزنی با سفیران کشورهای اسلامی و نیروهای حماس و فتح از سوی کمیسیون امنیت ملی برای ایجاد وحدت بیشتر در برابر دشمنان

, رایزنی با سفیران کشورهای اسلامی و نیروهای حماس و فتح از سوی کمیسیون امنیت ملی برای ایجاد وحدت بیشتر در برابر دشمنان,

حسن بیگی افزود: ما هم در  مجلس و در چارچوب قواعد بین المللی و وظایف ذاتی کمیسیون تلاشمان براین است که علاوه بر محکوم کردن این موضوع در سطح بین المللی، در این مقطع طلایی که وحدت بین مسلمانان بیشتر شده است، بیشترین استفاده را برای مقابله با حرکت احمقانه ترامپ و خنثی کردن نقشه های شوم امریکا و همچنین همگرایی، همدلی و همسویی ملت های مسلمان ببریم.

,

موگرینی هم به صراحت اعلام کرد که ما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل نمی شناسیم

, موگرینی هم به صراحت اعلام کرد که ما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل نمی شناسیم,

وی در ادامه از عدم استقبال کشورهای اروپایی از سفر نتانیاهو به اروپا خبر داد و گفت: موگرینی، نمانیده سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم به صراحت اعلام کرد که ما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل نمی شناسیم، چرا که در معاهدات بین المللی قدس متعلق به مسلمانان است.

,

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: در کمیسیون هم برنامه هایی برای تقویت حماس فتح و دیگر رزمندگان در راستای همگرایی و همسویی جبهه مقاومت داشتیم، به طوری که این روزها شاهد هستیم این گروه ها اعلام کرده اند که در کنار ملت فلسطین هستند و تا آزادسازی قدس شریف از پای نمی نشینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه