اخبار داغ

پور ابراهیمی خطاب به معاون بسیج رسانه کشور؛

شما به عنوان یک شخصیت بومی بهتر است در تمامی صحنه ها در کنار همشهریانتان باشید

شما به عنوان یک شخصیت بومی بهتر است در تمامی صحنه ها در کنار همشهریانتان باشید
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون بسیج رسانه کشور اذعان داشت: با توجه به اینکه شما فردی بومی هستید و اصالتا کرمانی از شما می خواهیم که نه تنها در مواقع زلزله بلکه در تمامی صحنه های فرهنگی و اجتماعی حضور چشم گیر داشته باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ زکریا نیکویی معاون بسیج رسانه کشور شامگاه گذشته در دیدار محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارش بازدید گروه جهادی همای رحمت از مناطق زلزله زده و توزیع اقلام  بین نیازمندان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت: گروه جهادی همای رحمت  وعاظ و مبلغین انقلابی متشکل از هفت گروه هفت نفره شامل پزشک، روانپزشک ، روانشناس همچنبن افراد متخصص از قبیل برقکار، لوله کش  تاسیسات جهت سرکشی و رفع نیازهای پس از زلزله به این مناطق اعزام شدند.

,

معاون بسیج رسانه کشور با بیان اینکه هر جا لازم باشد در کنار مردم خواهیم بود، افزود: این گروه روز پنجشنبه وارد مناطق شده و  به صورت تیمی از همان ابتدا به بازدید از تک تک روستاها و خانه های زلزله زدگان پرداختند.

,

نیکویی با بیان اینکه این بازدید تا شب هنگام به طول انجامید ، اذعان داشت: صبح روز بعد اقلام  مورد نیاز توسط تیم های مذکور  به دست نیازمندان رسانده شد.

,

وی از مسئولین استان کرمان به خاطر حضور چشمگیرشان در منطقه زلزله زده تشکر نمود و گفت: علیرغم همه  تلاش ها از سوی مسئولین طبیعتا برخی ضعف ها و نواقص از جمله عدم  توزیع عادلانه اقلام مورد نیاز ملموس بود که مسئولین بایستی این اقلام را با عدالت تقسیم و توزیع نمایند.

,

نیکویی عنوان کرد: متاسفانه برخی از خانواده ها با داشتن خانه های مستحکم و نوساز به خاطر ترس فرزندانشان از زلزله درخواست چادر می نمودند و این در حالیست که آنها اصلا نیاز به چادر و وسایل گرمایشی نداشتند.

,

وی اذعان داشت: در بازدید از برخی خانه ها متوجه شدیم که مالک آن در حال حاضر در کرمان ساکن است ولی وی از دهیار خود درخواست اقلام موردنیاز نموده است که با حضور تیم جهادی همای رحمت این مسائل حل و فصل شد.

,

معاون بسیج رسانه کشور در پایان خاطر نشان کرد: این گروه به صورت خودجوش و آتش به اختیار به مدت سه روز تا شنبه در خدمت مردم زلزله استان کرمان هستند.

,

محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور  گروه جهادی در منطقه تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: از اینکه روحانیت در صحنه های مختلف در کنار مردم حضور پررنگ دارد یک موهبت الهی است.

,

وی گفت: حضور روحانیت در بین مردم و مسئولین باعث آرامش روحی و روانی آنان می شود که این مسئله از اهمیت خاصی برخوردار است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به حجت الاسلام نیکویی معاون بسیج رسانه کشور اذعان داشت: با توجه به اینکه شما فردی بومی هستید و اصالتا کرمانی از شما می خواهیم که نه تنها در مواقع زلزله بلکه در تمامی صحنه های فرهنگی و اجتماعی حضور چشم گیر داشته باشید.

,

وی عنوان کرد: شما می توانید با دعوت از طلبه های کرمانی که به قم برای تحصیل می روند و در همان جا ساکن می شوند در مقاطع مختلف در کنار همشهریان خود حضور یافته و به آنان خدمت رسانی کنید.

,

وی با بیان اینکه شما روحانیون باید همیشه در کنار مردم باشید ، خاطرنشان کرد: روحانیت کارهای جهادی را دون شأن خود نمی داند و حضورش در کنار مردم باعث امیدواری به نظام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه