اخبار داغ

خطبه های نمازجمعه استان اصفهان؛

لزوم شفاف سازی دولت درباره سفر وزیرخارجه انگلستان/ نمایندگان مجلس در تصویب لایحه بودجه دقت کنند

لزوم شفاف سازی دولت درباره سفر وزیرخارجه انگلستان/ نمایندگان مجلس در تصویب لایحه بودجه دقت کنند
لزوم دقت نمایندگان در تصویب لایحه بودجه، اشاره به اهمیت بیت المقدس، اقدام قهرمانانه کشتی‌گیر کشورمان در مسابقات جهانى، شفاف سازی سفر وزیرخارجه انگلیس و هفته وحدت دانشگاه و حوزه از مهمترین مسائل عنوان شده در خطبه های نمازجمعه این هفته، در جای جای استان اصفهان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ امام جمعه خور، گفت: حرکت ترامپ، کشورهای اسلامی و غیراسلامی را علیه اسراییل متحد کرد و ان شا الله وعده رهبر انقلاب در مورد نابودی اسرائیل محقق خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حجت الاسلام سیداحمد مهدی نژاد،با بیان این که شمارش معکوس برای نابودی اسراییل آغاز شده است، گفت: حرکت ترامپ کشورهای اسلامی و غیراسلامی را علیه اسراییل متحد کرد و ان شا الله وعده رهبر انقلاب در مورد نابودی اسرائیل محقق خواهد شد.

,

امام جمعه خور با اشاره به برگزاری کنفرانس کشورها در اعتراض به اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در ترکیه گفت: دولت ترکیه هرگاه احساس می کند محبوبیتش کم شده، دست به حرکت های انقلابی می زند اما دوباره در کنار آمریکا و اسراییل می ایستد.

,

وی خاطرنشان کرد: در بیانیه پایانی استانبول، «قدس شرقی» به عنوان پایتخت فلسطین اعلام شد که این به معنی اختصاص قدس غربی برای اسراییل است، ایران اسلامی این حرکت را محکوم کرد و اعلام کرد یک وجب از خاک قدس به اسراییل تعلق ندارد.

,

خطیب جمعه خور افزود: رهبر انقلاب بارها درمورد نفوذ دشمن هشدار داده اند، دشمن در پی نفوذ در مراکز تصمیم گیرنده است، باید بدانیم جریان نفوذ جدی است، حضور وزیر امورخارجه نگلیس مکار، تنها برای آزادی جاسوسان انگلیسی است.

,

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به نفوذ حساس باشند و نگذارند دشمن از این راه به کشور صدمه بزند.

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: چیزی که می تواند اقتصاد کشور را نجات دهد توجه به توان داخلی است، در حالی که ساخت تجهیزات تخصصی مورد نیاز وسایل در کشور انجام می شود، واردات چیزهای پیش پا افتاده اشتباه و خلاف اقتصاد مقاومتی است.

,

وی تصریح کرد: امروز هم مثل زمان دفاع مقدس همه باید به کمک دولت بیایند و با همکاری، نگاه و اعتماد به درون از پس مشکلاتی مانند فقر، بیکاری و دیگر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

,

وی با بیان این که سکوت مؤمنان در برابر خلاف شرع باعث عقاب آنان می شود، گفت: اگر خلافی دیدیم باید به آن اعتراض و امربه معروف و نهی از معروف کنیم.

,

 

,

امام جمعه فولادشهر:

,

تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام برای لایحه بودجه ۹۷ تکرار نشود
مشکلات لایحه بودجه ۹۷ دولت و برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی با استعمارگران، سرخط مطالب مطرح‌شده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنجان بود.
حجت‌الاسلام مسعود سرافراز امام جمعه فولادشهر، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: سفر وزیر خارجه انگلستان به کشورمان در هفته‌ای که گذشت و دیدارهایى که با مسؤولان کشورمان داشت، نیازمند توجه و تحلیل است.

,
,
,

امام‌جمعه فولادشهر، با اشاره به عهدشکنی انگلستان در ماجرای برجام خاطرنشان کرد: انگلستان به‌عنوان یکى از کشورهاى ۱+۵ تعهدهایی به ایران داده بود، ازجمله کشورهایى است که به تبعیت از آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل‌نکرده است.

,

وی افزود: وزیر خارجه انگلیس در شرایطى به کشورمان آمد که رسانه‌های غربى فشارهاى فراوانى براى آزادى دو جاسوس دستگیرشده‌ی انگلیسى در ایران داشتند، جاسوسان وطن‌فروشی که با دریافت تابعیت انگلیس، حاضر به جاسوسى براى استعمار پیر علیه کشور خود شده‌اند.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر با اشاره به لایحه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه سال ۹۷ تصریح کرد: دولت امسال هزینه‌های جارى را افزایش و هزینه‌های عمرانى را کاهش داده است که معناى این کار افزایش ریخت‌وپاش‌ها در دولت و ادامه رکود و بیکارى و تعطیلى واحدهاى تولیدى است.

,

وی نادیده گرفتن مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از مشکلات لایحه بودجه ۹۷ دانست و اظهار کرد: ادامه همان بودجه‌های مبتنى بر نسخه‌های لیبرالى و تعدیل اقتصادى نظام سرمایه‌داری و فراموشی اقتصاد مقاومتی یکی از خلاءهای اساسى لایحه بودجه ۹۷ دولت روحانى است.

,

امام جمعه فولادشهر، با تأکید براینکه امیدواریم تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام برای لایحه بودجه ۹۷ تکرار نشود، تصریح کرد: مردم ما فراموش نخواهند کرد که در ماجرای تصویب برجام عده‌ای شتاب‌زده رفتار کردند و شرایط رو به‌گونه‌ای رقم زدند که حالا غرب سواره و ما پیاده باید به دنبال آن‌ها باشیم.

,

سرافراز بابیان این مطلب که لایحه بودجه ۹۷ رکود و بیکارى را رفع نخواهد کرد، متذکر شد: جاى خالى مصوبات برنامه ششم و سیاست‏هاى اقتصاد مقاومتى و حمایتى در لایحه بودجه ٩٧ کاملاً محسوس و مشهود است که ضروری است تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه تدبیر کند.

,

 

,

امام جمعه زاینده رود:

,

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید با درایت بیشتری رفتار کند

,

امام ‌جمعه زاینده‌رود نیز، گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان در خصوص رفت‌وآمدهای مشکوک دولتمردان انگلیس، باید با درایت بیشتری رفتار کنند.

,

حجت‌الاسلام حسن صفرزاده، اظهار کرد: راه‌کارهای برگزاری مراسم و شیوه‌های درست شادی و نشاط به‌خوبی تدوین ‌نشده است از این رو می‌بینیم مراسم جشن و سرور از جاذبه‌های لازم، بی‌بهره و تهی شده و نتوانسته است نیاز طبیعی و مشروع جوانان را پاسخ‌گو باشد.

,

امام ‌جمعه زاینده‌رود با بیان اینکه چرا بین دین و شادی یک نوع تعارض و تقابل درست می‌کنند، خاطرنشان کرد: جای بسی تامل است که در برپایی مراسم عزاداری و جشن تعادل رعایت نمی‌شود، چراکه آن اندازه‌ای که به جلسات عزاداری اهتمام داده می‌شود به مراسم جشن اهتمام داده نمی‌شود.

,

وی با تأکید براینکه اسلام همواره به حسن خلق و شادابی سفارش می‌کند، خاطرنشان کرد: رسول گرامی اسلام می‌فرمایند، هر کس به خانواده‌اش شادى برساند، خداوند از آن شادى مخلوقى آفریده که تا روز قیامت، برایش آمرزش طلب کنند.

,

خطیب نماز جمعه زاینده‌رود، با اشاره به اقدام قهرمانانه کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانى که باعث افتخار ملت مسلمان شد، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با این کشتی‌گیر دلاور کشورمان فرمودند، من از این‏که نشان دادید جوانى از جوان‌های ما حاضر است براى یک هدف بزرگ و بلند پا بر روى نفس خود بگذارد و از حق قطعى و قهرمانى مسلم صرف‏نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.

,

امام جمعه زاینده رود، با توجه به سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس به کشورمان متذکر شد: دستگاه دیپلماسی انگلیس با پیشینه نزدیک به دو قرن دشمنی، صدها توطئه و خباثت و با اهداف پلید و نیت شوم به کشورهای اسلامی به ویژه کشورمان تردد می‌کند.

,

وی با تأکید براینکه دستگاه دیپلماسی کشورمان در خصوص رفت‌وآمدهای مشکوک دولتمردان انگلیس، باید با درایت بیشتری رفتار کنند، اظهار کرد: مرور تاریخ ثابت می‌کند که هر وقت این استعمار پیر و جاده ‌صاف‌کن آمریکا یعنی انگلیس قدم نحسش را در کشورمان گذاشته است، یک ضایعه برای منطقه به وجود آمده است.

,

 

,

امام جمعه رضوانشهر:
نمایندگان مجلس در تصویب لایحه بودجه دقت کنند
امام جمعه رضوانشهر تیران و کرون، با اشاره به تحویل لایحه بودجه ۹۷ توسط دولت به مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان باید دقت بیشتری در تصویت لایحه های این بودجه داشته باشند چرا که میزان اعتبار و بودجه برای هر بخش طی سال آینده، مشخص شده و مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است.
حجت الاسلام محمد شیاسی، در خطبه های نماز جمعه این هفته رضوانشهر، با اشاره به شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: روحانیون و دانشجویان نقش موثر و مهمی را در انقلاب اسلامی و امور کشور بر عهده دارند و وحدت این دو موجب پیشرفت ایران اسلامی خواهد شد.

,
,
,
,

امام جمعه رضوانشهر، با بیان آداب و رسوم قدیمی مردم در شب یلدا، گفت: شب یلدا که بلندترین شب سال است فرصت مناسبی برای تفکر در عظمت خلقت عبادت خداوند است که باید در کنار مهمانی های خانوادگی به این امر نیز توجه شود.

,

وی با اشاره به تحویل لایحه بودجه ۹۷ توسط دولت به مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان باید دقت بیشتری در تصویت لایحه های این بودجه داشته باشند چرا که میزان اعتبار و بودجه برای هر بخش طی سال آینده، مشخص شده و مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است.
امام جمعه رضوانشهر افزود: افراد تحصیل کرده زیادی در کشور بیکار هستند که لایحه بودجه باید به امر اشتغال زایی توجه ویژه ای داشته باشد و راه حلی را برای حل این معضل مهم ارائه دهد.

,
,

حجت الاسلام شیاسی، با بیان اینکه برخی فضای مجازی را تهدید و برخی فرصت می دانند، یادآور شد: این فضا به نوعی به فضایی حقیقی تبدیل شده و اکثریت مردم از آن استفاده می کنند که باید دقت زیادی نسبت به مطالب منتشر شده در آن صورت گیرد.

,

وی با اشاره به اهمیت مقابله با تهدیدهای فضای مجازی، خاطرنشان کرد: پاسخ به شبهات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و جلوگیری از تهدیدات به وجود آمده جهاد و همت مضاعفی را می طلبد که باید برای آن وقت گذاشت و جوابی منتقی پیدا کرد.

,

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: باید از این فضای مجازی به نفع اسلام و‌ دین استفاده کرد تا زمینه شکست دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

,

حجت الاسلام شیاسی تصمیم ترامپ در رابطه با تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به سرزمین قدس را موجب فروپاشی رژیم صهیونیستی دانست و اذعان کرد: جهان اسلام با کارشکنی های استکبار جهانی هوشیارتر و آگاه تر شده است.

,

وی با بیان اینکه کلید غلبه بر دشمنان اسلام آزادی فلسطین است، گفت: قطعا با اتحاد مسلمانان جهان شاهد از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل خواهیم بود.

,

 

,

امام جمعه سمیرم:
 دولت درباره سفر وزیرخارجه انگلستان شفاف سازی کند
امام جمعه سمیرم، از مسئولان وزارت خارجه و دستگاه سیاست خارجی دولت دوازدهم خواست، در برابر اقدام ضد انسانی و زشت دولت فرانسه واکنشی قاطع و کوبنده نشان دهد.
به گزارش صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سیف الله دهقانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم، با اشاره به صدور مجوز تجمع برای منافقان کوردل و تروریست در پاریس، اظهار کرد: این اقدام به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفته نیست و وزیر و دستگاه سیاست خارجی ما باید قاطعانه در برابر این اقدام واکنش نشان دهد.
وی با یادوآوری جنایت های پرشمار منافقان تروریست و بی دین، اضافه کرد: دولت فرانسه از یکسو به ایران می آید و کارخانه های ورشکسته اش را با روابط با ما رونق می بخشد و از سوی دیگر دست به این اقدام ضد انسانی و زشت می زند که ضروری است دولت در برابر آن واکنش نشان دهد.
به گفته امام جمعه سمیرم، سفر وزیرخارجه انگلیسی ها در این زمان نیز، باید برای افکار عمومی بیشتر شفاف سازی شود و دولت در این زمینه به مردم اطلاع رسانی کند.
خطیب نماز جمعه سمیرم در ادامه، با گرامیداشت 27 آذر ماه روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: شهادت سرافرازانه شهید مفتح، نقطه عطف وحدت دو نهاد دانش محور و آگاهی بخش به جامعه بود.
خطیب جمعه سمیرم، هدف دانشگاه و حوزه را به سعادت رساندن جامعه زیر سایه ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: رسیدن به این هدف متعالی، با شعار تنها قابل تحقق نیست بلکه باید در اقدام و عمل نیز این وحدت و رشد اعتقادی و علمی را شاهد باشیم.
امام جمعه سمیرم، بی تقاوتی را آفت جامعه بویژه در دانشگاه ها و حوزه ها عنوان کرد و گفت: فریادهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود امروز بیشتر از هر زمانی باید در این دو نهاد بلند باشد و به گوش دنیا برسد.
امام جمعه سمیرم، سپس به مناسبت دیگر 27 آذر، روز عاری از خشونت و افراطی گری هم اشاره کرد و گفت: نظام استکباری و مزدورانش در منطقه جنایت های بی شماری را مرتکب می شوند که باید بدانیم تنها راه ما در برابر آنها مقاومت و پایداری است.
وی ابراز امیدواری کرد: با حماقت های غربی ها و ترامپ نادان، بزودی شاهد نابودی نظام سلطه و اسرائیل غاصب باشیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه