اخبار داغ

حاشیه دیدار بادران- پرسپولیس

خوش و بش ربیعی و برانکو قبل از شروع بازی/ عکس یادگاری با مدیرعامل بادران

خوش و بش ربیعی و برانکو قبل از شروع بازی/ عکس یادگاری با مدیرعامل بادران
سرمربیان تیم‌های بادران و پرسپولیس در زمان گرم کردن تیم‌های خود با یکدیگر برخورد گرمی داشتند و دقایقی به خوش و بش مشغول شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تا دقایقی قبل از آغاز بازی تیم‌های بادران و پرسپولیس حدود 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند که در حدود 10 هزار نفر آنها هواداران تیم بادران هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* حسینی مدیرعامل باشگاه بادران در کنار زمین حضور داشت و مشغول رتق و فتق امور تیمش بود. 

,

* در حالی که ایگور مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در زمین حضور داشت اما علیرضا بیرانوند برای گرم کردن با بوژیدار دروازه‌بان دوم پرسپولیس تمرین می‌کرد. 

,

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس که روز گذشته به کرمانشاه رفته بود تا در بازی خیرخواهانه به نفع زلزله‌زدگان به میدان برود در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و گرم کردن سرخ‌پوشان را زیر نظر گرفت. 

,

* محمدعلی ربیعی سرمربی تیم بادران در کنار زمین با برانکو خوش و بش گرمی داشت و این دو نفر برای لحظاتی با یکدیگر صحبت کردند. 

,

* هواداران بادران و پرسپولیس در قسمتی از ورزشگاه در کنار یکدیگر نشسته بودند که برای جلوگیری از اتفاقات بعدی این هواداران را از یکدیگر جدا کردند. 

,

* از آنجایی که بازیکنان بادران و پرسپولیس با شورت سفید در زمین حضور پیدا کرده بودند و مشغول گرم کردن شدند این مساله باعث شد تا یکی از مسئولان برگزاری بازی درخواست کند که یکی از تیم‌ها رنگ شورت خود را عوض کند. 

,

* هواداران تیم بادران با دیدن حسینی مدیرعامل این باشگاه با او عکس سلفی می‌گرفتند! 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه