اخبار داغ

برد تیم مقاومت قرچک درمقابل شهروند ساری

برد تیم مقاومت قرچک درمقابل شهروند ساری
تیم فوتسال مقاومت قرچک از سری مسابقات هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال با نتیجه 4 بر ۱ مقابل شهروند ساری به برد دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مسابقه مقاومت قرچک و شهروند ساری قم از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

در ابتدتی بازی تیم شهروند ساری توانست گل اول را بزند و تیم مقاومت قرچک توانست در دقیقه 17 بازی توسطناظری با یک گل بازی را مساوی در نیم اول را به پایان برساند.

,

در نیمه دوم بازی علی رهنما توانست دروازه تیم شهروند ساری را برای بار دوم به لرزه در بیاوردودر ادامه بازی زنگی گل سوم مقاومت را بزد و در در اواسط نیمه اول به خاطر خطای هند بیرون از محوطه جریمه و مهدی جاوید به علت اعتراض به تصمیمات داور از بازی اخراج شدند و دیدار تأسیسات دریایی مقابل مقاومت قرچک را از دست دادند.

,

 در دقیقه دهم بازی فعال گل چهارم مقاومت را به ثمر رساند، تا بازی با نتیجه 4 بر 1 به نفع تیم مقاومت قرچک به پایان برساند.

,

رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در شروع بازی تیم ما با خوردن گل شوکه شد اما بچه ها توانستند بازی را به دست بگیرند و با فداکاری بچه به برد دست یابیم

,

وی گفت: تیم شهروند تکنیک و تاکتیک خوبی داشت و بازیکنان ما بازی سختی داشتند و با وجود بچه ها خوب بازی رابردیم.

,

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در پایان خاطرنشان کرد: از بازیکنان تیم رضایت کامل دارم و باریکنان با بُرد در این بازی توانستند بار دیگر اعتماد هواداران خود را به دست آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه