اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رودان خبر داد:

دستگیری باند سرقت از خودرو،منازل و موتورسیکلت در رودان +تصاویر

دستگیری باند سرقت از خودرو،منازل و موتورسیکلت در رودان +تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان رودان با اعلام خبر از دستگیری یک باند سرقت اظهار کرد: توسط کلانتری ۱۱ شهرستان رودان باند سرقت از منازل ،داخل خودرو ،موتورسیکلت و باغ های کشاورزی در این شهرستان دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛احمد سلگی فرمانده انتظامی شهرستان رودان  گفت: در پی مراجعات و شکایات تعدادی از شهروندان رودانی مبنی بر سرقت از منازل ،داخل خودرو،مغازه،کابل برق و کیف قابی موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز؛,

وی افزود: اکیپ های عملیاتی ویژه در این خصوص تشکیل و در نقاط احتمالی با اشراف کامل اطلاعاتی به صورت نا محسوس اقدام به کمین و گشت زنی کرده و با توجه به راهنمایی، اظهارات و شکایات مالباختگان در زمان سرقت سرانجام در یک عملیات ویژه سرباند سارقین در محل سرقت دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی رودان اظهار کرد: در این عملیات دو نفر دستگیر شده که پس از اقدامات اولیه و بازجویی دو نفر دیگر از همدستانشان و یک نفر مال خر هم دستگیر شده که تا کنون به تعداد 27 فقره سرقت از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرده اند.

,

 سلگی یادآور شد: در این 27 فقره سرقت،یک مورد از منازل،11 مورد از داخل خودرو،8 موردسرقت سیم وکابل برق و 3 مورد هم از باغ های کشاورزی بوده  که پس از انجام اقدامات اولیه و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رودان خاطر نشان کرد: مامورین انتظامی شهرستان رودان 24 ساعته برای حفظ امنیت و آسایش مردم عزیز این شهرستان در تلاش می کنند و همچنین مرکز 110 هم آماده دریافت گزارشات و اخبار همه شهروندان عزیز رودانی خواهد بود.

, ,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

 

,
,
, , ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه