اخبار داغ

جشن پیروزی جبهه مقاومت در صفاشهر برگزار شد

جشن پیروزی جبهه مقاومت در صفاشهر برگزار شد
با حضور جمعی از رزمندگان مدافع حرم جشن پیروزی جبهه مقاومت در صفاشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بام فارس؛ با حضور ۴ رزمنده مدافع حرم از شهرستان خرم بید، خانواده‌های معظم شهدا، امام جمعه صفاشهر، فرمانده سپاه خرم بید و اقشار مختلف مردم، جشن پیروزی جبهه مقاومت شامگاه پنج‌شنبه در مسجد صاحب الزمان صفاشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام فارس,

در این مراسم که به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی علیه تروریست‌های داعش و ارج نهادن به مقام شهدا و مجاهدت مدافعان حرم برپا شد، سرگرد وحید ستاری فرمانده سپاه خرم بید در سخنانی گفت: شهادت مرگ تاجرانه است، خوشا به حال انسان‌هایی که سرمایه زودگذر عمر خود را با شهادت تجارت کردند.
وی افزود: همه ما زیر بار منت شهدا و خانواده آنان هستیم، باید مراقب باشیم با رفتار و سبک زندگی خود سبب آزرده شدن آنان و شرمنده شدن در مقابل خون شهیدان نشویم.
فرمانده سپاه خرم بید با اشاره به حمایت‌های مستکبران از داعش اظهار داشت: جبهه استکبار قصد داشت با نشان دادن مکتب فکری کفرآلود و جنایت‌های داعش چهره اسلام را مخدوش کند، اما با حضور مدافعان حرم و نقش موثرعلما معرکه گیری داعش پایان یافت.
وی افزود: خیلی‌ها تصور پیروزی بر داعش که ۷۰ درصد سوریه را تصرف کرده بود نداشتند اما با توکل بر خداوند این پیروزی حاصل شد.
سرگرد ستاری گفتمان انقلاب اسلامی را سبب امیدواری بسیاری از علاقه‌مندان در دنیای تحت سلطه استکبار دانست و گفت: باید این مجاهدت‌ها را قدر بدانیم، ما با توکل بر خداوند پیروزیم، مبادا فریب القائات ناامیدکننده دشمن را بخوریم و از ادامه راه بمانیم.
بیان خاطره توسط 2 نفر از مدافعان حرم و نمایش کلیپ درباره شهدای مدافع حرم و تقدیر از رزمندگان مدافع حرم از برنامه‌های دیگر این آیین بود.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه