اخبار داغ

به فرمان مقام معظم رهبری؛

امام جمعه کیش به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان منصوب شد

امام جمعه کیش به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان منصوب شد
به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حجت الاسلام حسن علیدادی که بیش از 15 سال امامت جمعه کیش را برعهده داشت به عنوان نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، داوود کرمی قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که با حضور معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و رئیس شورای سیاستگذاری استان هرمزگان در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد با تقدیر از فعالیت های 15 ساله حجت الاسلام علیدادی امام جمعه سابق کیش تقارن همزمان نخستین شورای اداری کیش و معرفی امام جمعه جدید را به فال نیک گرفته واظهار کرد: مسئولیت و امامت جمعه جایگاه ویژه و خطیری است که امید است همانگونه که حجت الاسلام علیدادی در سالهای حضور خود موجب همگرایی و وحدت میان مردم و مسئولان در جزیره کیش بودند حجت الاسلام حسن زاده نیز در این سمت موفق و منشاء خیر و برکت باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی هدف از تاسیس مناطق آزاد را عمران و آبادانی، جذب سرمایه های داخلی و خارجی، تنظیم بازار تولید و صادرات و گردشگری عنوان کرد و افزود: جزیره کیش دارای ویژگی های خاصی است و با سرزمین اصلی تفاوت هایی دارد که موجب شد دولت و ریاست جمهوری با نگاه ویژه به این بخش از خطه ایران اسلامی به انتصاب مدیریت اقدام کنند تا موج ایجاد شده در میان مردم را با تلاش و همکاری به سامان برسانیم.

,

کرمی با اشاره به نقش و جایگاه مهم امام جمعه، وی را عضو وحدت بخش رهبری معنوی منطقه در ایجاد همدلی و وحدت دانست و افزود: حسن خلق، محبوبیت و مقبولیت، وحدت و همدلی، ایراد خطبه های کاربردی و مدارا با مردم از ویژگی های امام جمعه است که در حجت الاسلام علیدادی به صورت برجسته وجود داشت و در حجت الاسلام حسن زاده نیز مشاهده می شود.

,

نماز جمعه اساس حاکمیت دینی است

, نماز جمعه اساس حاکمیت دینی است,

حجت الاسلام سید ابوالفضل داود موسوی دامغانی، معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه و امام جمعه در جمهوری اسلامی ایران، نماز جمعه را پایه و اساس حاکمیت دینی در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امام جمعه مدیر فرهنگی هر شهر محسوب شده و به دلیل اهمیت ویژه این جایگاه نماینده ولی فقیه و امام جمعه  توسط مقام معم رهبری منصوب می شود.

,

وی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، بصیرت، تقوی و اخلاق اسلامی است و امام جمعه فرماندهی این قرارگاه را برعهده دارد تاکید کرد: تغییر سمت ها و مدیریت ها امری معمول است و هیچ پست و مقامی دائمی نیست.

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه نماز جمعه، نماز اسلام و نظام است افزود: نماز جمعه اساس حاکمیت نظام اسلامی در جامعه است و امام جمعه توسط رهبر تعیین می شود.

,

وی  با بیان اینکه امروز رهبری جامعه توسط مقام معظم رهبری به اعتراف دوست و دشمن در نظام جمهوری اسلامی بی بدیل و عالی است تاکید کرد: امروز آوازه ما دوستان را خشنود و دشمنان را خشمگین کرده است.

,

معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه شجاعت بی نظیر رهبر معظم انقلاب تا حدی است که در برابر استکبار که می گفت بشار اسد باید تا 2 ماه دیگر برود فرمودند« بشار اسد می ماند» و در طی 6 سال تلاش چیزی جز شکست عاید دشمن نشد.

,

وی به ویژگی های حجت الاسلام علیدادی به عنوان فردی شایسته در سمت امامت جمعه کیش اشاره کرد و افزود: این ویژگی ها موجب شد تا رهبر معظم انقلاب وی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گسترده ای مانند کرمان از میان 12 کاندیدای امامت جمعه این شهر منصوب کنند.

,

به گفته موسوی امروز کیش جلوه ای از جایگاه ایمان و ارزش های دینی به عنوان یک شهر مذهبی در کشور برخوردار است.

,

ورود به فضای مجازی در تبلیغات دینی

, ورود به فضای مجازی در تبلیغات دینی ,

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه جدید کیش نیز در این نشست با بیان اینکه پیش از حضور در کیش سوغات معنوی برای کیشوندان آماده کرده و این سوغات معنوی دعا در بارگاه معنوی حضرت فاطمه معصومه (س) است افزود: امروز هم با نگاه تبلی دین قدم در این عرصه گذاشته ام.

,

وی با تقدیر از حجت الاسلام علیدادی اظهار کرد: شایستگی های وی در مدت امامت جمعه در کیش برهمگان واضح و روشن بوده و شایستگی های لازم برای تصدی امامت جمعه استان پهناور با گرایش های سیاسی مختلف را داشته اند که توسط مقام معظم رهبری برای این سمت انتخاب شدند.

,

امام جمعه کیش با تقدیر از اعتماد و حمایت های دفترمقام معظم رهبری افزود: امیدوارم شایستگی تصدی این مقام از سوی خداوند به بنده عطا شود.

,

وی بهترین پاسخ به اعتماد مردم و دفتر رهبری را انجام فعالیت های فرهنگی با سه ویژگی، کار فرهنگی عمیق و تاثیر گذار جهادی برشمرد.

,

حجت الاسلام حسن زاده ورود به فضای مجازی را حوزه جدید و مهم فعالیت دفتر امام جمعه کیش در برنامه های آتی این دفتر خواند و خاطر نشان کرد: اگر چه فضای مجازی با چالش هایی روبروست اما می توان از این فضا در تبلیغ دین استفاده های مفیدی داشت.

,

حجت الاسلام احمد حسن زاده به دستور مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کیش منصوب شد. پیش از این حجت الاسلام حسن علیدادی به مدت 15 سال و اندی نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کیش را برعهده داشت که از این پس به فرمان مقام معظم رهبری نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان را برعهده دارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه