اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

وضعیت فضاهای رفاهی و تفریحی در بندرعباس مطلوب نیست/باید از ظرفیت بنگاه های اقتصادی استفاده شود

وضعیت فضاهای رفاهی و تفریحی در بندرعباس مطلوب نیست/باید از ظرفیت بنگاه های اقتصادی استفاده شود
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت فضاهای رفاهی و تفریحی در بندرعباس مطلوب نیست، گفت: با توجه به کارکردهایی که شهر بندرعباس دارد باید از سایر ظرفیت های بنگاه های اقتصادی استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آشوری، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده، با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی و رفاهی مردم  در  پایتخت اقتصادی کشور، اظهار کرد: امروز بندرعباس در مسیر رشد شتابان قرار گرفته و قطعا عمران و توسعه شهر باید با رشد جمعیت تناسب داشته باشد که اکنون رشد جمعیت بندرعباس با توسعه همخوانی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهمیت بالقوه هرمزگان به عنوان استانی مهم، ساحلی و مرزی کشور آن را تبدیل به مرکز و پایگاه بسیاری از سرمایه گذاری های کلان کرده است، تصریح کرد: به رغم تلاش هایی که شهرداران ادوار مختلف هرمزگان، فضاهای رفاهی و تفریحی افزایش پیدا کرده اما متاسفانه هنوز به وضع مطلوب نرسیده است.
,
 
,
آشوری بیان کرد: بحث های مختلفی با استاندار،شهردار و سایر نمایندگان مجلس در زمینه کمبود فضاهای تفریحی و رفاهی داشتیم که با تامین منابع جدید فرصت های بیشتری در شکل دادن فضاهای تفریحی رفاهی ایجاد و باید برای رسیدن به وضع مطلوب برنامه ریزهای جدیدی تری انجام شود.
,
 
,
وی با اشاره به آسیب های نبود فضاهای تفریحی، گفت: مردم برای غنی سازی اوقات فراغت خود نیازمند استفاده از مکان های تفریحی و رفاهی هستند لذا هر چه محدودیت زیادتر باشد به طبع هم آسیب های بیشتری هم به وجود می آید.
,
 
,
این نماینده مردم هرمزگان در مجلس با بیان اینکه برای ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی در شهر بندرعباس نه تنها شهرداری بلکه همه دستگاه ها باید بسیج شوند، افزود: با توجه به کارکردهایی که شهر بندرعباس دارد باید از سایر ظرفیت های بنگاه های اقتصادی استفاده شود.
,
 
,
آشوری با اشاره به اینکه باید یک الزام اداری و منطقی ایجاد شود تا بنگاه های اقتصادی مستقر در بندرعباس به مسئولیت های اجتماعی شان در این زمینه بیشتر توجه کنند، خاطر نشان کرد: دستگاه هایی مانند شهرداری، میراث فرهنگی و وزارت ارشاد در زمینه تاسیس کتابخانه ها کمک کنند که ان شالله که با سرعت ارائه خدمات بیشتر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه