اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر اسدیه:

شهردار جدید اسدیه فردی متعهد، متخصص و کاری است

شهردار جدید اسدیه فردی متعهد، متخصص و کاری است
نایب رئیس شورای شهر اسدیه گفت: مهندس عابدینی تعاملات خوبی با شورا و مدیران استان دارد و می‌تواند مدیری موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام‌سرور هرمزی نایب رئیس شورای شهر اسدیه در گفت‌وگو با وحدت درمیان اظهار داشت: شهرداری نهادی اجرایی و بسیار مهم است ، چرا که مدیریت خدمات شهری را برعهده دارد و شهردار لایق می تواند تاثیر خوبی بر روند بهبود خدمات شهری ایجاد نماید.

 وی افزود: مهندس عابدینی تعاملات خوبی با شورا و مدیران استان دارد و می‌تواند مدیری موفق باشد.

 
وی تصریح کرد: با توجه به این که شهردار منتخب کارشناس مدیریت امور و برنامه ریزی فرهنگی است، می تواند در پیشبرد مسیر بهبود خدمات شهری ،مدیریت و برنامه ریزی موفق عمل نماید.
 
نایب رئیس شورای شهر اسدیه مهمترین دلایل انتخاب شهردار منتخب را جدی بودن در پیگیری امور با توجه به بررسی سابقه وی در اوقاف و نهاد هایی که خدمت کرده اند؛ متخصص ، متعهد و آگاه بودن به مسائل فرهنگی ،مدیریتی و برنامه ریزی ؛ جوان بودن و داشتن انگیزه ی کافی جهت توسعه شهر و خدمت رسانی به شهروندان؛ آشنا بودن به بحث توسعه کشاورزی و فضای سبز شهر با توجه به داشتن مدرک مهندسی کشاورزی وی می باشد ، که می تواند شهر را با مدیریت شورایی و مدیریت شهروند محور اداره نماید.

 
وی عنوان کرد: طبیعتا در صورتی که شهردار منتخب بتواند در راستای توسعه شهر و اجرا کردن خواسته های شورا و شهروندان موفق عمل نمایند در طول دوره از ایشان حمایت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه