اخبار داغ

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا زابل:

بیش از 100 انشعاب آب غیرمجاز در زابل شناسایی شد

بیش از 100 انشعاب آب غیرمجاز در زابل شناسایی شد
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا زابل گفت: ماموران شرکت آب و فاضلاب زابل موفق به شناسایی بیش از 100انشعاب آب غیرمجاز شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال قاسم زاده در گفتگو با اوشیدا عنوان کرد: در دو ماهه گذشته با به کارگیری پیمانکار برای واحد اجرائیات و همکاری واحد حقوقی شرکت، بیش از ۱۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
وی افزود: پس از شناسایی این تعداد انشعاب غیرمجاز، بیش از ۷۰ مورد از این تعداد با تشکیل پرونده به اشتراکات مجاز تبدیل و کنتور در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

قاسم زاده خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه مشترکینی که در حال حاضر بدون مراجعه به شرکت آب و فاضلاب و به صورت غیرمجاز از شبکه آب شرب برداشت می کنند، به طور حتم در نهایت با مشکل مواجه خواهند شد بنابراین بهتر آن است که با مراجعه و تشکیل پرونده به صورت قانونی انشعاب آب خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: تعرفه انشعابات جدید، کشوری است اما به جهت تسهیل در امور و با توجه به وضعیت اقتصادی منطقه، بیشترین همکاری با مشترکین خواهد شد و طبق دستور مدیرعامل، بخشی از این مبلغ به صورت اقساط و بر روی قبوض دریافت خواهد شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا زابل تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع اداره آب و فاضلاب زابل با متخلفانی که اقدام به انشعاب غیرمجاز می کنند برخورد قانونی خواهد داشت ودر این راستا هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه