اخبار داغ

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان:

15 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان زابل چشم انتظار خیران/ زندانیان مهریه در صدر جرایم

15 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان زابل چشم انتظار خیران/ زندانیان مهریه در صدر جرایم
مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان زابل چشم انتظار خیران برای بازگشت به آغوش خانواده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمدل بامری در گفت و گو با اوشیدا ابراز داشت: در حال حاضر ۶۹ نفر از محکومان جرایم غیرعمد نیازمند کمک خیران و نیکوکاران استان بوده که در این راستا مبلغ ۹ میلیارد و ۴۶۴ میلیون و ۱۳۶ هزار ریال مورد نیاز است‌.

وی افزود: ۱۵ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان زابل به سر می برند که از این تعداد دو نفر به دلیل حوادث رانندگی منجر به فوت، ۶ نفر بدهکار مالی و هفت نفر به دلیل مهریه زندانی هستند.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۹ نفر از مددجویان در ایرانشهر، ۲۳ نفر در زاهدان، یک نفر در خاش، ۱۱ نفر در سراوان و ۱۰ نفر در چابهار در زندان به سر می برند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف و رسالت های ستاد دیه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و اقدامات موثر و به موقع جهت پیشگیری از وقوع جرایم مانند تصادفات رانندگی، صدور چک های بلامانع، حوادث کارگاهی و مهریه است.

بامری تاکید کرد: در بحث آزادسازی مددجویان جرایم غیرعمد در سال گذشته ۱۰۷ نفر آزاد شدند که در این راستا مبلغ ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۸۰۹ ریال صرف شده است.

وی بیان داشت: در ۹ ماهه سال جاری برای آزادی ۹۰ زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت ۱۲ میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۱۷۴ هزار ریال از زندان های استان آزاد و به جامعه بازگشته اند.

بامری اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با اختصاص مبلغی از طریق شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت و همچنین سامانه پرداخت از طریق موبایل ۷۸۰ ۷۷۷۷۰۵۴ زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فرهم آورند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه