اخبار داغ

تفاوت حرف با عمل در مراسم معارفه شهردار بابل

تفاوت حرف با عمل در مراسم معارفه شهردار بابل
معاونی که شان بخشنامه و ابلاغیه استاندار خود را رعایت نمی‌کند هرچقدر هم در پشت تریبون از ولایی بودن و کار در عمل حرف بزند، آیا به ابلاغ استاندار خود در حوزه برپایی فریضه نماز عمل کرده است، این را خود استاندار باید توضیح دهد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، مراسم معارفه شهردار جدید بابل با حواشی بسیار زیاد در سالن همایش‌های شورای اسلامی شهر بابل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
   
در این مراسم که به علت عدم مدیریت مناسب فضا از سوی تصمیم‌گیران برگزاری مراسم از جمله رجب ملائی رئیسی، رییس شورای شهر بابل که خود را مدیر باسابقه سی‌و اندی ساله معرفی می‌کند، به وفور دیده شد.
  
فارغ از آن که چه کسی‌ و چه افرادی در برگزاری مراسم امروز نقش داشتند و چه کاستی‌ها و حاشیه‌هایی این برنامه داشت که موجب ناراحتی عموم شهروندان، برخی مسئولان و اصحاب رسانه شد و در فضای مجازی جلوه بدی پیدا کرد، آنچه که در این مجال نویسنده بر آن تاکید دارد اولین بخشنامه استاندار محترم مازندران از بدو ورود به استان با رویکرد اهمیت به نماز  است.
     
در پی صدور این ابلاغیه مردم مازندران و دلسوزان به نظام اسلامی از این بخشنامه بسیار دلگرم شده و ابراز خوشحالی کردند، بسیاری از رسانه‌ها به این مهم پرداختند و آن را حرکتی بسیار پسندیده نامیدند.
  
این پیش زمینه بیان شد تا مخاطب به دو ماه گذشته برگردد و مرور خاطرات کند، اما باید بر این نکته تاکید کرد که اگر این‌گونه مسائل و بخش نامه‌ها فقط در حد ابلاغ و شعار باقی بماند، ارزش خود را از دست داده و در برخی اوقات موجب سوء استفاده مخالفان داخلی و احیاناً غرب‌نشین با نظام اسلامی خواهد شد.
  
از این رو ذکر این مهم بیان می‌شود که در مراسم معارفه شهردار بابل، رییس شورای این شهردقیقاً در زمان نماز به میانه‌های صحبت خود می‌رسد و حتی با ذکر وقت نماز بدون عذرخواهی همچنان به صحبت‌های خود ادامه می‌دهد و مهندس علی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران، در زمان برگزاری فریضه نماز به جای اهتمام و تذکر به این موضوع، با حضور در جایگاه به سخنرانی می‌پردازد.

حال سوالات مختلف مطرح شده حاضرین و اهالی رسانه:
- معاونی که شان بخشنامه و ابلاغیه استاندار خود را رعایت نمی‌کند، هرچقدر هم در پشت تریبون از ولایی بودن و کار در عمل حرف بزند، آیا به ابلاغ استاندار خود در حوزه برپایی فریضه نماز عمل کرده است، این را خود استاندار باید توضیح دهد؟
  
- ضمنا چه اصراری بود که حتماً ایشان سخنرانی کنند، نمی‌شد برنامه توسط برگزارکنندگان مدیریت و بعد از اقامه فریضه نماز در قسمت دوم برگزار شود؟
  
- چرا نباید صدای اذان در این مراسم معارفه با حضور بسیاری از مسئولان استانی‌ و شهرستانی طنین‌انداز گردد، اما موسیقی سنتی بیشتر جلوه‌گر شود؟
  
- البته حضور دو مدیرکل حوزه استانداری نیز در این مراسم پیش از حضور آقای نبیان و عدم تذکر این عزیزان نیز جای سوال دارد.
  
 در نهایت از استاندار محترم تقاضا داریم خود به این مسئله رسیدگی کنند، اقدام عملی نمایند و دستور جدی‌تری در اهتمام به برگزاری فریضه نماز اول وقت و قطع برنامه‌های مختلف در هنگام نماز داده شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه