اخبار داغ

طنزنامه؛

مگه تا 1400 چقدر مونده؟؟

مگه تا 1400 چقدر مونده؟؟
در یک شب هولناک، هفت گندم‌کار خواب مشترکی دیدند با این مضمون که هفت نانوا، هفت مشتری نان به‌دست را هفت بار در تنور انداخته و از مابقی مشتریان، نفری 7هزار تومان برای یک قرص نان دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقب از بلاغ، در یک شب هولناک، هفت گندم‌کار خواب مشترکی دیدند با این مضمون که هفت نانوا، هفت مشتری نان به‌دست را هفت بار در تنور انداخته و از مابقی مشتریان، نفری 7هزار تومان برای یک قرص نان دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

این هفت گندم‌کار هراسان از خواب برخاسته و به سراغ تعبیر خواب رفتند و با گشودن کتاب تعبیر خواب نوشتۀ اعظم خانم (عهه ببخشید، هوووی هوووی شیشمی، با توام هوووی، کتاب رو اشتباهی ورداشتی، اون فال قهوۀ اختر خانمه، بزار سر جاش، بغلیشو بردار، صفحۀ 985 رو باز کن، حواستم جمع کن گیج!) بله کجا بودیم... اما در کتاب تعبیر خواب اعظم خانم، تعبیر این خواب هولناک نیامده بود.

به ناچار همگی به سراغ سامانۀ خوابیلو (تعبیر خواب پاسخگو) رفته و شماره را گرفتند،(ببخشید یه کم صبر کنید سومی شَستش نعلبکیه شماره رو اشتباه می‌گیره؛ اسیرمون کردن اینها! خوب تمومه گرفت گرفت) پیرمرد دانایی که تعبیر خواب را به خوبی می‌دانست سرش را از زیر لحاف بیرون آورده و گفت: پاسخگوی 143 بفرمایید.

پیر دانا با شنیدن خواب مشابه هفت گندم‌کار گفت: بدانید که به زودی نان در ایران گران خواهد شد، پس هرچه می‌توانید، بکارید و به جز اندکی برای کشت مجدد، مابقی را ذخیره سازید و صدایش را هم درنیاورید، سعی کنید فقط شکم خودتان را سیر کنید و با بقیه ملت کاری نداشته باشید، تا 1400 بیاد و بره، شاید فرجی شد.

پس از آن در شب هفتم ماه هفتم سال، هفت دامدار، در شبی هولناک خوابی وحشتناک دیدند با این مضمون که هفت قصاب، هفت مشتری را به هفت شقۀ مساوی تقسیم نموده و پس از آن هفت بار ساطور را بالای سر خود چرخاندند.

این هفت دامدار هراسان از خواب برخاسته و به سراغ تعبیر خواب اعظم خانم رفتند، اما متاسفانه در کتاب تعبیر خواب اعظم خانم، تعبیر این خواب هولناک نیامده بود، پس به سراغ خوابیلو رفتند، از آن سوی خطوط سیم پیام/ خارج از دِه... عه ببخشید جوگیر شدیم.. پیر دانا دوباره سرش را از زیر لحاف بیرون آورده و گفت: لعنت بر مردم آزار، پاسخگوی 143 بفرمایید.

پیر دانا با شنیدن خواب مشابه هفت دامدار بگفت: گوشت در ایران گران‌تر خواهد شد، پس شما از فروش دام‌های خود صرف نظر کنید و شیر و دوغ و ماست و کِره و گوشتش را خودتان استفاده کنید تا 1400 بیاد بره ببینیم چی می‌شه.

پس از آن، در هفت شب متوالی، هفت جایگاه‌دار خواب دیدند که هفت تانکر سوخت در جایگاهشان منفجر شده و 7هزار نفر کشته شدند( اینها چون تنبل بودند به سراغ تعبیر خواب نرفتند و هفت شب خواب تکراری دیدند)، سپس هفت جایگاه‌دار به سراغ تعبیر خواب اعظم خانم رفتند، اما باز هم تعبیر را در آن نیافتند.

پس همگی تعبیر خواب خود را از خوابیلو خواستند، از آن سوی خطوط، پیر دانا که بدخواب شده بود سرش را از زیر لحاف بیرون آورده و گفت: لعنت بر مردم آزار، بگیرید بِکَپید دیگه مرسی اَه...، پاسخگوی 143 بفرمایید.

سپس پیر دانا با شنیدن خواب‌های مشترک هفت جایگاه‌دار گفت: تعبیر خواب شما این است که بنزین به 7هزار تومان می‌رسد، شما که نمی‌توانید کاری بکنید پس برید بخوابید، قبل خواب هم تا 1400 بیاد رد بشه بره پی کارش هر روز صدقه بدید.

هفت شب بعد، هفت مهماندار هواپیما خواب دیدند که هفت مسافر چاق هفت خلبان لاغر را خفه کردند، هفت مهماندار نازنین و نازک‌دل، جیغ بنفش کشان از خواب برخاسته و به سراغ تعبیر خواب اعظم خانم رفتند و طبق معمول چون کتابش قدیمی بود تعبیر خواب خود را از خوابیلو جویا شدند.

پیر دانا سرش را از زیر لحاف بیرون آورده و گفت: خواب به خواب برید مزاحم‌ها! پاسخگوی 143 بفرمایید، و با شنیدن صدای سللللااااام مهماندارها گفت: اِوا خاک به سرم، سلام عزیزان من! سپس با شنیدن خواب مشابه هفت مهاندار ادامه داد: تعبیر خواب اعظم خانم خوب نیست، قدیمیه، تعبیر خواب شیما جون بهتره خودم نوشتم، نگران نباشید، مگه تا 1400 چقدر مونده؟ مژه گونتون رو روی هم بذارید پوف می‌شه.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه