اخبار داغ

تصمیم احمقانه ترامپ نابودی اسرائیل را نزدیک کرد

تصمیم احمقانه ترامپ نابودی اسرائیل را نزدیک کرد
رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش دلوار گفت: این حرکت اشتباه ترامپ باعث می شود که نه تنها اسرائیل پیشرفتی در قدس نداشته باشد، بلکه روز به روز به سمت نابودی الهی خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی زاهدوست امام جمعه بخش ساحلی دلوار در گفت و گو با سپاس با بیان اینکه دشمنان اسلام همچناندر حال برنامه ریزی علیه اسلام و بخصوص ایران هستند، گفت: همه دغدغه مندان داخلی و خارجی باید هوشیار باشند و فریب ظاهر دشمنان داخلی وو خارجی نخورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این فعال فرهنگی استان بوشهر ضمن اشاره به تصمیم احمقانه رئیس جمهور آمریکا در خصوصو انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به قدس، اظهار کرد: این حرکت اشتباه ترامپ باعث می شود که نه تنها اسرائیل پیشرفتی در قدس نداشته باشد، بلکه روز به روز به سمت نابودی الهی خواهد رفت و همان طور که حضرت امام خامنه‏ اى ، ادعاى دشمنان اسلام درباره اعلام قدس به‏ عنوان پایتخت رژیم صهیونیستى را ناشى از ناتوانى و عجز آن‏ها می دانند و می فرمایند :  «دنیاى اسلام بلاشک در مقابل این توطئه مى‏ ایستد و صهیونیست‏ ها با اینکار ضربه بزرگ‏ترى‏ میخورند و فلسطین عزیز بدون تردید، سرانجام آزاد خواهد شد.

,

 رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش دلوار افزود: این حرکتی که امروز توسط ترامپ مبنی بر اشغال قدس شریف مصوبه نمایندگان کنگره آمریکا در سال ۱۹۹۵ بود که در یک حرکت جانبدارانه از اسرائیل و پافشاری بر ظلم و جنایت تصویب شد که روئسای جمهوی قبلی آمریکا با توجه به پیامدهای خطرناک این مصوبه از اجرای آن خودداری کردند.

,

امام جمعه دلوار با اشاره دلایل اجرا نشدن این طرح، عنوان کرد: یکی از دلیل هایی که این طرح در گذشته ناکام ماند تنها بودن آمریکا در اجرای این مصوبه بود و هیچ کدام از دولت های تابعه با کم ترین عقل سیاسی حاضر به همراهی با آمریکا در اجرای این تصمیم احمقانه نشدند.

,

وی ادامه داد: اصلى‏ ترین دلیل این همراهى نکردن دولت های تابعه کنگره مربوط به ماهیت رژیم صهیونیستى است که در گذشته سیاه و پلید  که هیچ گونه حقوق و احترامی برای دیگر ادیان ها قائل نبوده اند و همچنان در این عادت ها به سر می برند در حالی که زمینه پایتخت خود به قدس را همچنان در حال پیگیری هستند و هدف اصلی آنها آواره کردن دیگر ادیان های الهی است.

,

زاهدوست با بیان اینکه اقدام دولت امریکا همچنان به سمت شکست ها حرکت می کند، ابراز کرد: سابقه سیاه اسرائیل بر همه کشورهای جهان ثابت شده است و متحدین اتحادیه آمریکا با این تصمیم ترامپ مخالفت خود را اعلام کرده و بسیاری از مردم کشورهای جهان به این تصمیم اعتراضات خود را اعلام کره اند و  بر همگان واضح است که دولت آمریکا و همپیمانان آنان در منطقه نقش اصلى و اساسى را در ایجاد داعش و حامی ظهور و بروز آن بوده است.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش ساحلی دلوار اذعان کرد: با اعلان رسمى پیروزى جبهه مقاومت به فرماندهی جمهوری اسلامی در روزهاى گذشته؛ دولت آمریکا که خود را کدخدای جهان می داند در منطقه زمین گیر می شود و براى فرار از این شکست در نزد افکار عمومى، مجبور است مسأله‏ اى بسیار مهم به نام قدس شریف قبله اول مسلمانان و مسئله فلسطین اشغالى که مسئله اول جهان اسلام است را با این حربه به افکار عمومى برساند تا موضوع شکست خود در مقابل جبهه مقاومت به فراموشى سپرده شود و به دنیا این پیغام را بفرستند که ما همچنان کدخدای جهان هستیم.

,

امام جمعه دلوار تصریح کرد: وجود اختلاف در جهان اسلام و وجود جنگ و ستیز بین کشورهاى اسلامى و نزاع‏ هاى  داخلى آن‏ها  متأسفانه چندین سال است موضوع فلسطین را به سایه انداخته و از اولویت در جهان اسلام دور کرده است و اگر فلسطین مسأله اول جهان اسلام بود،افراد دیوانه و کم عقلی مانند  ترامپ هیچ‏گاه جرات چنین گستاخى احمقانه‏ اى را نداشتند. در واقع، اختلاف در جهان اسلام زمینه‏ ساز این تصمیم نابخردانه شده است.

,

وی تاکید کرد: این اقدام ترامپ، در واقع  حاصل خیانت برخى سران کشورهاى اسلامى به آرمان فلسطین است که با داشتن روابط پیدا و پنهان با رژیم صهیونیستى به موجودیت غاصبانه‏ اش رسمیت داده اند و  خیانت به آرمان فلسطین در واقع  خیانت به همه جهان اسلام و خیانت به منزلت و منافع همه مسلمانان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه