اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوهرنگ:

سامانه سامط در کوهرنگ راه اندازی شد

سامانه سامط در کوهرنگ راه اندازی شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوهرنگ گفت: در راستای برون سپاری برخی از فعالیت های دولت به بخش خصوصی، سامانه "سامط" در کوهرنگ راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، لطفعلی چراغ‌پور روز گذشته در شورای اداری کوهرنگ اظهار کرد: در راستای برون سپاری برخی از فعالیت های دولت به بخش خصوصی، سامانه ای جهت پاسخگویی به استعلامات منابع طبیعی با نام "سامط" در کشور راه اندازی گردید.

وی افزود: بعد از استان تهران و چند استان دیگر، چهارمحال و بختیاری هم از استان‌های پیشتاز در این حوزه بود و از اوایل پائیز سال جاری این سامانه در استان راه اندازی گردید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوهرنگ بیان داشت: شهرستان کوهرنگ هم همپای دیگر شهرستان‌ها جهت پاسخگویی به استعلامات دستگاه‌های مختلف از منابع طبیعی، از طریق این سامانه اقدام می نماید.

مدیر منابع طبیعی کوهرنگ تصریح کرد: در شهرستان کوهرنگ، متقاضیان استعلام بایستی نقشه utm با مقیاس 1 به 10000 از ملک مورد استعلام را همراه با فایل نقشه بر روی لوح فشرده و با دردست داشتن کارت ملی و نامه استعلام، به دفتر پیشخوان خدمات دولت با مدیریت خانم امانی واقع در شهر چلگرد مراجعه و استعلام خود را در سامانه سامط ثبت نمایند.

وی افزود: در ادامه استعلام از طریق منابع طبیعی پاسخ داده شده و پیامکی برای شخص ثبت کننده استعلام ارسال می‌گردد مبنی‌بر اینکه پاسخ استعلام شما آماده ست و برای اخذ پاسخ مراجعه نمائید.

چراغپور یادآور شد: دستگاه‌های استعلام‌کننده، نقشه ملک مورد استعلام را مهر و تایید نمایند.

وی راه اندازی این سامانه در شهرستان را در واقع کمکی به ارباب رجوع و سرعت بخشیدن به روند استعلامات و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ک, وهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه