اخبار داغ

رییس دانشگاه آزاد دیر:

۸۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد دیر تحصیل می کنند

۸۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد دیر تحصیل می کنند
رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دیر گفت: در حال حاضر 800 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیر به تحصیل علم مشغول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعزیز بحرانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24 اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیر از بدو تاسیس تا کنون موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی را در حوزه های مختلف اعم از پژوهش، آموزش و دانشجویی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی گفت: در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیر بیش از 60 درصد رشد افزایش دانشجو داشته است و مورد تقدیر قرار گرفته است.

,

بحرانی با بیان اینکه این دانشگاه همانند دانشگاههای دولتی نقش بی بدیلی در تربیت نیروهای متخصص بعد از انقلاب ایفا کرده است افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم به یافته های مهمی در زمینه نوآوری در این دانشگاه  دست یابیم.

,

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر از تایید 4  رشته‌ دانشگاهی در  واحد بندر دیر خبر داد و تصریح کرد: رشته های کارشناسی صنایع شیمایی، مکانیک و شیلات در دست اقدام این دانشگاه است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر براساس ظرفیت‌های شغلی جنوب کشور تدوین و ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه