اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

هرجا بوی تفرقه و توطئه باشد آمریکا و اسرائیل در آنجا حضور دارند/ دخالت بیگانگان و دشمنان در جریان فتنه ۸۸ موجب پرده‌دری و حرمت‌شکنی مقدسات اسلامی شد

هرجا بوی تفرقه و توطئه باشد آمریکا و اسرائیل در آنجا حضور دارند/ دخالت بیگانگان و دشمنان در جریان فتنه ۸۸ موجب پرده‌دری و حرمت‌شکنی مقدسات اسلامی شد
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: در جریان فتنه ۸۸ که موجب کشته شدن چند تن از هموطنان بیگناهمان شد، دخالت بیگانه و بی بصیرتی عده ای که خود را انقلابی می دانند موجب پرده دری و حرمت شکنی مقدسات اسلامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به اینکه قدس قبله اول مسلمانان است، اظهار داشت: ۵ میلیون فلسطینی از خانه خود رانده شده و سرگردانند که باعث و بانی این امر دخالت اجنبی ها که آمریکا در راس آنان قرار دارد و رژیم اشغالگر قدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمین است، افزود: رئیس جمهور آمریکا فردی است که تعادل روحی نداشته و با این اقدام سخیف تمایل دارد که همه فلسطینی ها را از خانه خود دور کند، اما در آرزوی این خیال می ماند و هرگز آن را عملی نمی بیند.

,

امام جمعه اهل سنت ارومیه، در ادامه سخنان خود با اشاره به فتنه ۸۸ که موجب ظهور راهپیمایی ۹ دی شد، اذعان داشت: در جریان فتنه ۸۸ که موجب کشته شدن چند تن از هموطنان بیگناهمان شد، دخالت بیگانه و بی بصیرتی عده ای که خود را انقلابی می دانند موجب پرده دری و حرمت شکنی مقدسات اسلامی شد.

,

وی، با بیان اینکه می توان بوی تفرقه را از حضور آمریکا در هر جایی احساس کرد، گفت: آمریکا و اسرائیل هرجا وجود دارند می توان بوی تفرقه و توطئه را احساس کرد، نهم دی روز بزرگترین رسوایی چهره‌ های سرشناسی بود که از امام و نظام اعتبار گرفته و در این آزمون تاریخی مردود شدند.

,

ماموستا بیضاوی، اذعان داشت: بصیرت ملت مسلمان ایران را می توان از جایی درک کرد که وقتی در فتنه ۸۸ کسانی که از نظام هویت و منزلت گرفته بودند با پرچم دفاع از انقلاب، به جنگ با میراث حضرت امام خمینی(ره) یعنی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه پرداختند، ملت مسلمان ایران به خوبی این را فهمیدند.

,

وی، نهم دی را  روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان عنوان کرد و گفت: ملت ایران در دفاع از ارزش های دینی و در برابر اهانت‌ ها و حرمت شکنی های عده‌ ای وابسته به اجنبی نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی با تمام احساسات خود به پا خواستند و قیام کردند.

,

امام جمعه اهل سنت ارومیه، این حرکت را اتمام حجت مردم علیه انقلابیونی که سالها که در خدمت انقلاب بودند ولی راه را گم کردند عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مردم ایران تحت رهبری ولی فقیه خود با بصیرت تمام گوش به فرمان ایستاده و اجازه دخالت به بیگانگان و دشمنان نظام اسلامی را در امور کشوری نمی دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه