اخبار داغ

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

پارلمان اروپا یکی از بازوان شیطان بزرگ است

پارلمان اروپا یکی از بازوان شیطان بزرگ است
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی اتهامات پارلمان اروپا علیه ایران بی‌اساس و دروغ است، گفت: پارلمان اروپا یکی از بازوان شیطان بزرگ، آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم معادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس، در خصوص بیانیه پارلمان اروپا که ضمن تکرار اتهامات بی‌اساس علیه ایران، خواستار توقف برنامه موشکی کشورمان شده است، اظهار کرد: اروپا یک بازوی استکبار و شیطان بزرگ، آمریکا است که با توجه به سیاست‌های استکباری که دارند گاهی به عنوان یک پلیس خوب و گاهی به عنوان یک پلیس بد عمل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

 

,

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: اروپا و آمریکا در برخورد با اسلام و انقلاب اسلامی در این مدت چهل سال همفکر و در یک جناح و اندیشه بودند و خواهند بود و در واقع قبل و بعد از انقلاب این تحریم‌ها از اروپا آغاز شده است.

,

 

,

وی افزود: مخالفت‌های پارلمان اروپا با توانایی دفاعی ایران هم مربوط به دیروز و امروز نیست، البته گاهی یک سازخواهی دارند و مطلبی بر خلاف خواسته‌های آمریکا می‌گویند؛ اما باطنشان اینگونه نیست؛ چراکه سیستم اقتصادی و بحث‌های ایدئولوژیک اروپا وابسته به آمریکا است و از آنجا سرچشمه می‌گیرد.

,

 

,

حجت‌الاسلام معادی بیان داشت: دشمنان اسلام در برابر سلاح‌های آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی که بر سر مردم بی‌گناه می‌ریزند و انسان‌هایی که شهید شدند و خانه‌هایی که ویران کردند و بچه‌هایی که نقص عضو یا کشته شدند و این همه آلات جنگی که به عربستان و امارات و دیگران کمک کردند که بر سر مردم مظلوم و بی‌گناه یمن بریزند سکوت کردند و از این جنایت‌ها حرفی نمی‌زنند.

,

 

,

وی گفت: آمریکا و همپیمانانش داعش را به وجود آوردند و تغذیه‌اش می‌کردند؛ اما داعش شکست خورد و بعد از آن هم توطئه‌های مختلفی از جمله مسأله حریری و علی عبدالله صالح را به وجود آوردند که در این توطئه‌ها هم شکست خوردند.

,

 

,

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به شکست‌های پی در پی کودتاهای آمریکا و اروپا که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون علیه ایران و کشورهای همسایه‌مان داشتند، بیان کرد: هدف نهایی آنها ایران است و تلاش می‌کنند که ایران را حامی تروریسم معرفی کنند.

,

 

,

وی ابراز کرد: تاکنون کدام بند برجام اجرا شده است؟! کدام تحریم‌ها برداشته شده؟! در عمل کدام صنعت و چند صد هواپیمای مسافربری به کشورمان فرستادند؟!

,

 

,

حجت‌الاسلام معادی ادامه داد: آمریکا و اروپا در نتیجه‌ی برجام قراردادهای صوری بستند؛ اما هم شرکت‌های دولتی و هم شرکت‌های خصوصی آنها همه زیر چتر امر آمریکا است، آمریکایی که از اول انقلاب ایران را تحریم کرده بود و هنوز هم این تحریم‌ها هست و تهدید می‌کند و توسعه هم می‌دهد.

,

 

,

وی گفت: مسلم است که آنها انقلاب اسلامی را که روی پای خودش ایستاده نمی‌خواهند برای جهانیان و جهان اسلام الگو قرار بگیرد و از این موضوع واهمه دارند.

,

 

,

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی بیان داشت: خوشبختانه با همت و یاری و با بصیرت و هوشیاری مردم روز به روز این انقلاب جلو می‌رود و مردم جهان مخصوصا کشورهای همسایه‌مان این فرهنگ را می‌گیرند که ملت ایران ملت آزاده و به پا خواسته‌ایی است که متکی به توانایی‌های خودش است.

,

 

,

وی تأکید کرد: تمامی ادعاها و اتهامات پارلمان اروپا بی‌اساس و دروغ است؛ چراکه اگر ایران به یمن موشک داده بود موشک ضد هوایی می‌داد که این همه هواپیماهای دشمن نتوانند یمن را بمباران کنند بنابراین واضح است که اتهاماتشان علیه ایران ساختگی است و قصدشان سوءاستفاده و تبلیغات به نفع خودشان است.

,

 

,

حجت‌الاسلام معادی در خصوص وظایف ائمه جمعه جهت آگاهی بخشی به مردم بیان داشت: ائمه جمعه نمایندگان امام خامنه‌ای، نائب بر حق امام زمان(عج) هستند و در حوزه سیاسی وظیفه حتمی امام جمعه است که همانطور ائمه اطهار(ع) مردم را در جریان حوادث روز و دشمنان داخلی و خارجی قرار می‌دادند و تحلیل می‌کردند ائمه جمعه هم همراه با بصیرت همین مسیر را با جدیت ادامه دهد.

,

 

,

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی یادآور شد: در خصوص اتهامات پارلمان اروپا ائمه جمعه قطعا موضع دارند و نه تنها در خطبه‌های نماز جمعه، بلکه در مجالسی که ورود و در جاهایی که سخنرانی می‌کنند قطعا در مقابل این اقدام اروپا موضع می‌گیرند و موضعشان بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه