اخبار داغ

سینما قدس مشهد میزبان اکران‌های عمومی جشنواره عمار خواهد بود

سینما قدس مشهد میزبان اکران‌های عمومی جشنواره عمار خواهد بود
امسال فیلم‌های جشنواره عمار درحالی قرار است در مشهد اکران شود که به دلیل ازدحام اکران فیلم‌های قبل از جشنواره فیلم فجر، اکران عمومی به سینما قدس که سینمایی کوچکی با صندلی‌های نامناسب است، داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید عطایی در گفتگو با صبح توس؛ با بیان اینکه امسال تنها افتتاحیه جشنواره فیلم مردمی عمار در سینما آفریقا برگزار می شود و اکران های عمومی در سینما قدس، اظهار کرد: امسال علاوه بر سینما قدس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد واحد مشهد و مجتمع آفتاب جزء اکران کننده های عمومی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در خراسان رضوی با بیان اینکه فیلم های هشتمین جشنواره عمار در 20 حلقه دی وی دی به مشهد رسیده است، اظهار کرد:  هرسال فیلم های جشنواره بر اساس یک محور برای اکران در شهرستان ها انتخاب می شوند مثلا سال گذشته محور فیلم هایی که به دست ما رسید شهدای مدافع حرم بود و امسال موضوع فیلم‌های جشنواره حول محور«کار و کارگر» انتخاب شده اند.

,

 

,

عطایی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره عمار در مشهد 9 دی است که تا 14 دی ادامه دارد، افزود: البته طبق سالهای گذشته بعد از برگزاری جشنواره در مشهد این اکران ها ادامه خواهد داشت و اکران کننده ها مردمی این فیلم ها را در مناطق مختلف اکران خواهند کرد.

,

 

,

وی در خصوص اختصاص نیافتن سینما هویزه و آفریقا برای اکران های عمومی این جشنواره، عنوان کرد: طبق مذاکراتی که با این دو سینمای خوب مشهد داشتیم عنوان شد، سالن خالی برای اکران این فیلم ها نداریم و اگر زمان دیگری بود که فشردگی فیلم های روی پرده را نداشتیم، می توانستیم این اکران ها را در این دو سینما داشته باشیم.

,

 

,

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در خراسان رضوی اظهار کرد: شرکت کنندگان درهشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار آثار خود را با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» و «ملت قهرمان» به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند.

,

 

,

عطایی ابرازکرد: این آثار در بخش های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» ارسال شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه