اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

نقشه های دشمن به قدرت لایزال الهی برای ما تبدیل به فرصت شد/گروه تروریستی داعش فتنه دیگری از سوی دشمنان است

نقشه های دشمن به قدرت لایزال الهی برای ما تبدیل به فرصت شد/گروه تروریستی داعش فتنه دیگری از سوی دشمنان است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: به قدرت لایزال الهی در هر جایی که دشمن بر علیه جمهوری اسلامی نقشه ریخت و پول هزینه کرد تا استکبار جهانی برای ایران اسلامی مشکل ایجاد کند اما همه این مسائل برای مردم انقلابی ما تبدیل به فرصت شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کرمان۱۴۰۰ در رابطه با ضرورت بازخوانی حماسه ۹ دی با اشاره به این که حضور و انقلابی ماندن پای انقلاب بسیار اهمیت دارد ، اظهار داشت : ۹دی حماسه بزرگی بود که با بصیرت مردم به وجود آمد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام و المسلمین جعفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار , کرمان۱۴۰۰, کرمان۱۴۰۰,  در رابطه با ضرورت بازخوانی حماسه ۹ دی با اشاره به این که حضور و انقلابی ماندن پای انقلاب بسیار اهمیت دارد ، اظهار داشت : ۹دی حماسه بزرگی بود که با بصیرت مردم به وجود آمد .,

وی گفت : به قدرت لایزال الهی در هر جایی که دشمن بر علیه جمهوری اسلامی نقشه ریخت و پول هزینه کرد تا استکبار جهانی برای ایران اسلامی مشکل ایجاد کند اما همه این مسائل برای مردم انقلابی ما تبدیل به فرصت شدند .

,

این کارشناس خاطر نشان کرد : با نگاهی به گذشته می توان فهمید که دشمنان با همه امکانات خود فتنه هایی را از اول انقلاب تا کنون ترتیب داده اند اما همه آن ها نه تنها به نفع آن ها تمام نشد بلکه به ضررشان شد.

,

جعفری وجود گروه تروریستی داعش را نیز یکی دیگر از فتنه ها دانست و عنوان کرد : دشمنان با کمک به داعش خواستند فتنه ای دیگر بر علیه جمهوری اسلامی شکل دهند اما در مقابل با تدابیر مقام معظم رهبری و سازماندهی نیروهای مسلمان تحت عنوان جبهه مقاومت نتوانستند کاری از پیش ببرند .

,

وی توضیح داد : فتنه ۸۸ از جمله فتنه هایی بود که واقعا برای جمهوری اسلامی ما هزینه داشت و شاید بتوان گفت که خسارت این ۸ ماه از ۸ سال جنگ تحمیلی برای کشور ما بیشتر بوده است .

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود : در طول تاریخ ما یک پهلوان به نام امام علی (ع) داریم و در کنار این پهلوان نهروان هایی وجود دارند و عیب کار کسانی که در انقلاب کار می کنند این است که این نهروانی ها را نمی بینند .

,

جعفری با بیان این که فتنه ۸۸ را خواص تشکیل دادند ، گفت : عده ای هستند که در راه انقلاب و پیشرفت آن خلل ایجاد می کنند و این افراد ممکن است حتی نمک این انقلاب را خورده باشند و یا با پول مردم و بیت المال بزرگ شده و زمانی هم مسند حکومت در نظام جمهوری اسلامی داشته باشند .

,

وی بیان کرد :مردم ما این موضوع را به خوبی تشخیص دادند و این مسئله و امتحان الهی برای آن ها تبدیل به یک فرصت شد و ما در سالروز ۹ دی شاهد این هستیم که چند درصد بالاتر از افرادی که در انتخابات ۸۸ شرکت کرده بودند به خیابان ها آمدند و شعار ماندن پای انقلاب را سر دادند .

,

کارشناس مسائل سیاسی ۹ دی را حماسه ای فراموش نشدنی دانست و افزود : باید شکرگزار خداوند باشیم کما این که طبق فرمایش مقام معظم رهبری ۹ دی کار ما نبود و کار حسین بن علی (ع) بود .

,

وی در پایان اظهار داشت : در سال ۸۸ گروه هایی به قصد خدشه دار کردن انقلاب فتنه به پا کردند ولی مقام معظم رهبری به خوبی این ماجرا را هدایت کردند و ان شاالله از این اتفاقات درس عبرت بگیریم و بصیرتمان را روز به روز نگه داریم و مواظب باشیم زیرا در کنار پهلوان ها نهروانانی داریم .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه