اخبار داغ

بازیگر جوان تبریزی در «نشست بررسی و معرفی سریال آجی‌‌بال»؛

انتخاب تیمی قوی و درست باعث موفقیت آجی‌‌بال شد/ کاراکتر سه خواهر علی‌‌رغم رقابت‌‌هایی که دارند شیرین است

انتخاب تیمی قوی و درست باعث موفقیت آجی‌‌بال شد/ کاراکتر سه خواهر علی‌‌رغم رقابت‌‌هایی که دارند شیرین است
فرج اللهی گفت: انتخاب هوشمندانه باعث می‌شود سریال و بازیگران آن به دل مردم نیز بنشیند و وقتی می‌بینند همین بازیگرانی که دوست دارند در سریال حضور دارند جذب آن می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، زیبا فرج اللهی در نشست خبری و معرفی سریال طنز آجی بال که در تحریریه آناج برگزار شد، اظهار داشت: این سریال در مورد سه خواهری است که به یکدیگر نزدیک هستند اما رقابتی بین آن‌‌ها وجود دارد، آنان کاراکترهای شیرینی دارند و صمیمیت در خانواده‌‌شان علی رغم مشکلات به چشم می‌‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی درباره موفقیت این سریال و دلایل آن عنوان کرد: انتخاب درست عوامل و بازیگران باعث دیده شدن کار گردیده است، سریال آخیر مهلت یک تجربه خوبی بود که این سریال ادامه آن است و مردم انتظار کار قوی این‌چنینی دارند.

,

بازیگر جوان سریال آجی‌بال با بیان اینکه انتخاب هوشمندانه باعث می‌شود سریال و بازیگران آن به دل مردم نیز بنشیند، تاکید داشت: مردم وقتی می‌بینند همین بازیگرانی که دوست دارند در سریال حضور دارند جذب آن می‌شوند.

,

وی ادامه داد: اولین پلان انتخاب بازیگر است و اگرچه در قاب تنها بازیگران دیده می‌شوند اما زنجیره قوی همکاران و عوامل پشت صحنه موجب پیدایش اثری قابل قبول می‌‌گردد.

,

فرج اللهی با بیان اینکه بازیگران باید بتوانند امرار معاش کنند تا دغدغه مالی نداشته باشند، خاطر نشان ساخت: تا زمانی که بازیگر به دنبال حل مشکلات مالی بوده و از نظر معیشتی دغدغه داشته باشد ممکن است شاهد کارهای خوبی نباشیم و این مشکلات بایستی حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه